specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Your main area of responsibility in this position will include: Provide expert advice and support to the treasury and payments operational team, fostering their development and enhancing their skill sets. Conduct training sessions on cash management practices, financial instruments, and compliance...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury: Monitor daily cash positions and forecast future cash needs. Execute cash management strategies. Prepare and analyze cash flow projections and reports. Oversee short-term investments and manage excess cash...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
About the position: The Entity Accounting and Reporting Specialist is responsible for supporting Finance and FP&A teams in ensuring accurate accounting, reporting, and financial planning. Collaborating closely with team members and cross-functional stakeholders, actively participating in meetings...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych(CIT, VAT), prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi...
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: monitorowanie wykonania planu finansowego w celu optymalnego wydatkowania środków, udział w pracach związanych z przygotowaniem planu finansowego oraz jego zmian, ustalanie limitów wydatków dla komórek organizacyjnych Agencji, weryfikacja zgłaszanych przez nie zmian,...
Na co dzień w naszym zespole:tworzysz i wdrażasz wewnętrzne regulacje dotyczące oceny i monitorowania ryzyka kredytowego klientów korporacyjnych,projektujesz procesy oceny i monitorowania ryzyka kredytowego,inicjujesz zmiany w istniejących procesach w celu ich optymalizacji i...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
ABB Group is having a global Export & Trade Finance organization with a center of competence in Zurich, dealing with different instruments such as Bank Guarantees, Parent Company Guarantees, Documentary Letters of Credit (LC) and other Short, Medium & Long term Financing solutions. The center of competence in Zurich is supported by a back office function in Krakow, Poland. An integral part of the management process is Trade Finance Link (TFL), a state of the art global application allowing harmonized handling of bank/parent guarantees and letters of credit, management of bank limits and electronic direct connectivity of ABB to its core banks. We are looking for a person to become part of this team.
Location:
Kraków
Reference number:
PL57722158_E1
Tasks:
Administration support – Bank & Parent Company Guarantees, LCs, Short, Medium & Long term Financing solutions;
Coordination on Trade Finance administration topics with ABB local finance organizations;
Delegated reporting / Creation of specific reports/presentations for management;
Business related application data housekeeping;
Training material preparation and end user training on Trade finance application;
Bank & Country KPIs, support monitoring bank service quality;
Improvements of process & concept from the business side;
Trade Finance Link application improvement vision & growth;
Business continuity support;
Support team head in day to day activities.
Requirements:
2 – 3 years’ experience in administration of Bank Guarantees or Documentary Letters of Credit;
Excellent English skills to communicate with users from different countries and on different organization levels;
Interest in IT to help develop application functionalities;
Analytical, conceptual & business oriented thinking;
Solid user knowledge in MS office applications – Word, Power Point, Excel ;
Good Presentation skills;
Experience in IT processes would be an advantage;
Willingness to travel;
We are looking for a person who is:
Fast learning and process oriented thinking;
Team player with the ability to evaluate priorities;
Customer oriented.
We offer:
An interesting job in a company promoting innovative and modern technologies;
Opportunity for professional development in an international environment and for increasing your abilities and skills in various areas;
Employment in a stable company with an established position in the market;
Attractive salary based on your professional experience and skills;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Your main area of responsibility in this position will include: Provide expert advice and support to the treasury and payments operational team, fostering their development and enhancing their skill sets. Conduct training sessions on cash management practices, financial instruments, and compliance...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury: Monitor daily cash positions and forecast future cash needs. Execute cash management strategies. Prepare and analyze cash flow projections and reports. Oversee short-term investments and manage excess cash...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
About the position: The Entity Accounting and Reporting Specialist is responsible for supporting Finance and FP&A teams in ensuring accurate accounting, reporting, and financial planning. Collaborating closely with team members and cross-functional stakeholders, actively participating in meetings...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych(CIT, VAT), prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi...
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: monitorowanie wykonania planu finansowego w celu optymalnego wydatkowania środków, udział w pracach związanych z przygotowaniem planu finansowego oraz jego zmian, ustalanie limitów wydatków dla komórek organizacyjnych Agencji, weryfikacja zgłaszanych przez nie zmian,...
Na co dzień w naszym zespole:tworzysz i wdrażasz wewnętrzne regulacje dotyczące oceny i monitorowania ryzyka kredytowego klientów korporacyjnych,projektujesz procesy oceny i monitorowania ryzyka kredytowego,inicjujesz zmiany w istniejących procesach w celu ich optymalizacji i...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...