- Testowanie manualne aplikacji desktopowych;
- Testowanie manualne i automatyczne interfejsu API;
- Budowanie scenariuszy i przypadków testowych;
- Dobór narzędzi testowych;
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń na potrzeby działu wsparcia;
- Opracowywanie dokumentacji technicznej oraz instrukcji użytkownika;
- Dbanie o jakość procesu i produktu.
- Znajomości relacyjnych baz danych (silnik MSSQL);
- Dobrej znajomości REST API;
- Podstawowej znajomości narzędzi: GitLab, SoapUI lub Postman;
- Znajomości standardów dotyczących jakości oprogramowania;
- Umiejętności organizacji pracy własnej, zdolności do analitycznego myślenia i konstruktywnego badania problemów;
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej czytanie dokumentacji technicznej;
- Komunikatywności i kreatywności.
- Wykształcenie o profilu informatycznym / technicznym;
- Znajomość języka Python;
- Doświadczenie w testach automatycznych - Selenium, moduł Requests (Python);
- Znajomość podstawowych zasad działania sieci komputerowych;
- Posiadanie certyfikatów ISTQB;
- Znajomość metodyki prowadzenia projektów w metodyce zwinnej;
- Znajomość aplikacji do zarządzania projektami Redmine bądź Jira;
- Znajomość systemów operacyjnych rodziny Linux.
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
- Testowanie manualne aplikacji desktopowych;
- Testowanie manualne i automatyczne interfejsu API;
- Budowanie scenariuszy i przypadków testowych;
- Dobór narzędzi testowych;
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń na potrzeby działu wsparcia;
- Opracowywanie dokumentacji technicznej oraz instrukcji użytkownika;
- Dbanie o jakość procesu i produktu.
- Znajomości relacyjnych baz danych (silnik MSSQL);
- Dobrej znajomości REST API;
- Podstawowej znajomości narzędzi: GitLab, SoapUI lub Postman;
- Znajomości standardów dotyczących jakości oprogramowania;
- Umiejętności organizacji pracy własnej, zdolności do analitycznego myślenia i konstruktywnego badania problemów;
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej czytanie dokumentacji technicznej;
- Komunikatywności i kreatywności.
- Wykształcenie o profilu informatycznym / technicznym;
- Znajomość języka Python;
- Doświadczenie w testach automatycznych - Selenium, moduł Requests (Python);
- Znajomość podstawowych zasad działania sieci komputerowych;
- Posiadanie certyfikatów ISTQB;
- Znajomość metodyki prowadzenia projektów w metodyce zwinnej;
- Znajomość aplikacji do zarządzania projektami Redmine bądź Jira;
- Znajomość systemów operacyjnych rodziny Linux.
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.