W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatki / kandydata na stanowisko:
Tester / Specjalista ds. zapewniania jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: OB/0916/ZJ
PwC Customer Technology to fantastyczne miejsce pracy dla ludzi ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych. Wierzymy, że na sukces Departamentu Zapewnienia Jakości składają się nie tylko nowoczesne technologie wykorzystywane w naszej pracy, ale przede wszystkim dobrze przygotowani, kompetentni pracownicy. Dlatego dużo uwagi poświęcamy komfortowi pracy, motywacji i szkoleniom.
Rola kandydata (zadania):
- Analiza wymagań klienta
- Tworzenie dokumentacji testowej, w tym scenariuszy i danych testowych
- Testowanie aplikacji
- Zgłaszanie wykrytych błędów oraz pilotowanie procesu ich naprawy
- Raportowanie przebiegu testów
- Bieżąca współpraca z analitykami, programistami, kierownikiem projektu, klientem
Wymagania wobec kandydata:
- Co najmniej rok doświadczenia w testowaniu aplikacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2 lub wyżej) - praca w środowisku międzynarodowym
- Samodzielność i proaktywne podejście do pracy
- Praktyczna znajomość HP Quality Center, Jira lub innego oprogramowania wpierającego testowanie
- Dostępność przez 5 dni w tygodniu,
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w grupie
- Gotowość do wyjazdów na projekty zagraniczne
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień z dziedziny CRM
- Znajomość baz danych oraz podstaw programowania
- Certyfikat ISTQB Foundation lub wyższy
- Wykształcenie wyższe techniczne lub studenci kierunków tj. informatyka, elektronika, telekomunikacja
Oferujemy:
- Długofalowe i stabilne zatrudnienie
- Ciekawą pracę w gronie profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach
- Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
- Możliwość rozwijania kompetencji i zdobycia doświadczenia w ciekawych projektach dla największych polskich i europejskich firm
- Dogodną lokalizację pracy
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport