specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Kancelaria Odszkodowawcza SOLACE jest ogólnopolską kancelarią prawną, która świadczy pomoc poszkodowanym w wypadkach. DUŻE MOŻLIWOŚCI Obsługujemy praktycznie wszystkie rodzaje spraw odszkodowawczych. Każdemu klientowi oferujemy pomoc prawnika, a jeżeli trzeba, także i adwokata lub radcy prawnego. Jesteśmy obsługiwani przez ogólnopolską sieć kancelarii adwokackich. SWOBODNY ROZWÓJ Rozwijamy się bardzo dynamicznie z uwagi na szeroki zakres spraw, którymi się zajmujemy oraz profesjonalny zespół pracowników i współpracowników. Możesz u nas pracować albo tylko dorabiać. Wybór należy do Ciebie.
Telemarketer ds. Odszkodowań
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
Specjalna oferta dla osób z doświadczeniem w odszkodowaniach
Opis stanowiska:
Praca dla osób z doświadczeniem w odszkodowaniach. Praca polega na odnajdywaniu osób poszkodowanych w wypadkach i przedstawianiu im oferty Kancelarii.
Zadania:
identyfikowanie osób poszkodowanych w wypadkach,
proponowanie usług Kancelarii,
inicjowanie spotkań między potencjalnymi klientami a mobilnymi przedstawicielami Kancelarii.
Praca w domu. Zapewniamy telefon i stałe wynagrodzenie. Odpowiednia dla inwalidów.
Wymagania:
doświadczenie w odszkodowaniach
obsługa Internetu
asertywność oraz empatia
umiejętność nawiązywania kontaktów
samodzielność w działaniu, inicjatywa, dobra organizacja pracy
komunikatywność, miła barwa głosu oraz nienaganna dykcja
wykształcenie min. średnie
Oferujemy:
wynagrodzenie od 2 do 4 tys. zł miesięcznie
nielimitowany czas pracy
możliwość umowy o pracę z refundacją z PFRON-u
możliwość uzyskania stałego dochodu lub tylko dorabiania
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...