Ogłoszenie numer: 141089, z dnia 2011-03-31
PANEK S.A.
PANEK S.A. - jest jedną z największych firm zajmujących się wynajmem krótko- i długoterminowym w Polsce. Jesteśmy obecni w 43 największych miastach naszego kraju.
Telefoniczny konsultant obsługi klienta, operator infolinii
Miejsce pracy: dolnośląskie, Lubin
Nr Ref.: IKP/01/11
Opis stanowiska
Praca polega na obsłudze telefonicznej klientów firmy. Do obowiązków pracownika należeć będzie:
- przyjmowanie zleceń telefonicznych, od stałych oraz nowych klientów
- udzielanie drogą telefoniczną informacji o ofercie firmy
- koordynacja zleceń, oraz przekazywanie ich pracownikom podległych oddziałów
- obsługa panelu rezerwacji internetowych
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowanych zleceń
Wymagania
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek absolutnie bezdyskusyjny)
- biegła znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office (szczególnie Excell)
- dobra dykcja
- wysoka kultura osobista
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- wysoka dyspozycyjność
- min. wykształcenie średnie
- dobra znajomość topografi Polski
- zamieszkanie na terenie miasta Lubina lub powiatu lubińskiego
Dobra znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Oferta skierowana jest wyłącznie do osób zamieszkałych na terenie Lubina i powiatu lubińskiego, oraz posługujących się biegle językiem angielskim.
Aplikacje osób zamieszkałych poza Lubinem lub powiatem lubińskim nie będą rozpatrywane.
Oferujemy
- umowę o pracę
- wynagrodzenie dwupoziomowe (pensja stała + prowizja) w granicach 2500 - 5000 zł brutto
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy: (laptop i telefon służbowy)
Wynagrodzenie
Od 2500 do 5000 PLN