Opis stanowiska:
- Obsługa połączeń przychodzących dla Klientów polskojęzycznych
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Współpraca z innymi działa,i wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Biegła znajomość systemu Windows oraz pakietu MS Office.
- Umiejętność komunikacji i pracy pracy z klientami.
- Wysoka kultura osobista i zorientowanie na potrzeby klienta.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Zaawansowana znajomość języka polskiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B1).
- Organizacja pracy i duża motywacja.
- Elastyczne godziny pracy na umowę zlecenie (zmiany od poniedziałku do soboty).
- Wolne soboty rotacyjnie oraz wszystkie niedziele i święta.
- Płatne szkolenie wdrożeniowe.
- Możliwość realizacji ambitnych zadań i projektów.
- Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.