Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group, jako największe Call Center w Polsce przygotujemy Cię do rozpoczęcia Twojej kariery zawodowej!
Aktualnie poszukujemy młodych, ambitnych osób do naszego zespołu w biurze w centrum Rzeszowa z możliwością przejścia na pracę zdalną.
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów branży telekomunikacyjnej,
- aktywna sprzedaż produktów i usług,
- obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
- odpowiadanie na pytania klientów,
- obsługa live chat,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- umiejętność obsługi komputera,
- zaangażowanie i chęć do pracy,
- komunikatywność oraz postawa pro-kliencka,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność na min. 130 godzin w miesiącu,
- możliwość podjęcia pracy od listopada,
- mile widziany status studenta/ucznia zaocznego.
- stałe wynagrodzenie godzinowe 28,10 brutto oraz atrakcyjne premie,
- wypłatę 2 razy w miesiącu - zawsze na czas,
- długofalową współpracę,
- elastyczne godziny pracy - u nas połączysz pracę i naukę,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
- wsparcie na każdym etapie kariery,
- kartę rabatową do znanych miejsc w Rzeszowie,
- darmową wodę, owoce i kawę bez limitu,
- chill room - u nas odpoczniesz sobie na przerwie ;)
- możliwość przejścia na pracę zdalną po okresie wdrożenia - najpierw wszystkiego Cię nauczymy, a później możesz liczyć na nasze wsparcie w pracy zdalnej lub hybrydowej.
Czekamy na Twoje zgłoszenie! Wyślij swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania :)
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY