Miejsce pracy - CHORZÓW Co będzie należało do twoich obowiązków? kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty/ usług firmy telekomunikacyjnej, weryfikacja oczekiwań i potrzeb Klienta, doradztwo oraz budowanie długofalowych relacji z Klientem.
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Miejsce pracy - Częstochowa (Śródmieście) Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,...
Miejsce pracy - RUDA ŚLĄSKA Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa klienta, rozwiązywanie problemów - związanych między innymi z złożonymi zamówieniami, oferowanie dodatkowych usług dla naszych stałych abonentów. Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia – nie martw...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
Gallup Arteria Management Sp. z o.o. S.K.A. (dawniej Gallup Polska Sp. z o.o.), jesteśmy jednym z największych Call Center w Polsce oraz członkiem silnej Grupy Kapitałowej Arteria S.A.
Możemy poszczycić się bogatym doświadczeniem, dzięki ponad 10-letniej realizacji usług call/contact center dla podmiotów z wielu branż. Dzięki bogatemu doświadczeniu, realizujemy projekty infolinii w wielu formach i dla Klientów z różnych branż.
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy: Ruda Śląska lub Sosnowiec
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami
diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta
Wymagania:
rozwinięte umiejętności interpersonalne
umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych
motywacja do pracy
dobra dykcja oraz umiejętności pracy z Klientem
dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
wykształcenie min. średnie – warunek konieczny
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku
Oferujemy:
stałą atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + premie (umowa zlecenie/umowa o pracę)
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie
wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń
realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Miejsce pracy - CHORZÓW Co będzie należało do twoich obowiązków? kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty/ usług firmy telekomunikacyjnej, weryfikacja oczekiwań i potrzeb Klienta, doradztwo oraz budowanie długofalowych relacji z Klientem.
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Miejsce pracy - Częstochowa (Śródmieście) Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,...
Miejsce pracy - RUDA ŚLĄSKA Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa klienta, rozwiązywanie problemów - związanych między innymi z złożonymi zamówieniami, oferowanie dodatkowych usług dla naszych stałych abonentów. Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia – nie martw...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...