specjalista junior / mid umowa o pracę 4 394 - 4 577 zł brutto/mies.
6 godz.
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy; rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek oraz ewentualnymi reklamacjami...
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
Twój zakres obowiązków: Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, wymagająca wysokiej kultury osobistej. Analiza potrzeb klientów, rekomendowanie najlepszych ofert oraz informowanie o aktualnych promocjach, rabatach i dostępnych produktach.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Telbridge, wiodąca na rynku firma call center, zatrudniająca 300 pracowników, partner biznesowy firm z sektora finansowego, medialnego oraz medycznego. Podstawowym celem firmy jest zaspakajanie potrzeb rynku związanych ze sprzedażą produktów i usług przez telefon. Koncentrujemy się na obsłudze ww. kanału sprzedaży zarówno w ruchu wychodzącym (outbound - aktywny telemarketing) jak i ruchu przychodzącym (inbound - linie zamówieniowe)
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr Ref.: KT/CZ
Zadania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną, telefoniczną obsługę Klientów.
Wymagania:
Szukamy ludzi:
otwartych do pracy w zgranym i przyjaznym zespole
gotowych, aby stać się profesjonalistami
rozmownych i sympatycznych
chcących pokonywać własne słabości i doskonalić się zawodowo
w każdym wieku
Oferujemy:
stały przypływ gotówki co miesiąc i dodatkową, wysoką premię za sprzedaż
czas pracy dopasowany do Twojego planu dnia
nowoczesne szkolenia sprzedażowe, które przydadzą Ci się w całej Twojej karierze
specjalista junior / mid umowa o pracę 4 394 - 4 577 zł brutto/mies.
6 godz.
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy; rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek oraz ewentualnymi reklamacjami...
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
Twój zakres obowiązków: Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, wymagająca wysokiej kultury osobistej. Analiza potrzeb klientów, rekomendowanie najlepszych ofert oraz informowanie o aktualnych promocjach, rabatach i dostępnych produktach.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...