Ogłoszenie numer: 285594, z dnia 2013-07-08
WADWICZ Sp. z o.o.
WADWICZ Sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Wadwicz, nr cert. Agencji Zatrudnienia 468/2004, to firma z wieloletnią tradycją, która obszarem swojego działania obejmuje całe terytorium Polski. Świadczymy usługi pracy tymczasowej, outsourcingu personalnego oraz pośrednictwa pracy.
Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie, Warszawa, Okęcie
Nr Ref.: TDK/11/06/2013
Opis stanowiska
- Kontakt z Klientem w ramach różnych projektów telemarketingowych (ankieterski, windykacyjny, utrzymanie Klienta),
- Wykonywanie połączeń wychodzących,
- Utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
- Chęć rozwoju w obsłudze Klienta,
- Umiejętność i elastyczność w pracy na różnych projektach,
- Dobra obsługa komputera,
- Min. średnie wykształcenie,
- Skuteczność przekazywania informacji w odpowiedzi na zapytanie klienta,
- Komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania,
- Nienaganna dykcja,
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej,
- Energia i poczucie humoru,
- Wytrwałość, sumienność i zaangażowanie.
Oferujemy
- Pracę zmianową od poniedziałku do soboty w godz. 09:00-21:00,
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, z możliwością przejścia na umowę o pracę tymczasową w zależności od efektywności,
- Stałą stawkę godzinową 9zł brutto/h + dodatek projektowy (w przedziale 1-2, 20zł),
- Prowizję za efekty pracy,
- Ściśle określony grafik pracy (praca na dwie zmiany),
- Pakiet szkoleń produktowych i adaptacyjnych,
- Opieka coacha, lidera projektu oraz koordynatora Agencji Pracy w miejscu pracy,
- Dostęp do najnowszych technologii,
- Pakiet świadczeń socjalnych (ubezpieczenie grupowe, pakiety sportowo-rekreacyjne, ubezpieczenie medyczne) dostępny dla pracowników delegowanych przez Agencję.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.