Łączy nas to co nas różni, dlatego nasze zespoły tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą.
Obecnie, w związku ze startem nowego projektu dla największych marek samochodowych na
świecie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Dołączając do nas otrzymasz ogromną szansę współpracy z profesjonalistami, w świetnej
atmosferze, w samym centrum wrocławskiego rynku. Rozpoczynając przygodę z CCIG Group
możesz być pewien/pewna, że Twoja kariera nabierze mocy 500 koni mechanicznych!
Aplikuj do nas jeżeli:
- posiadasz wykształcenie min. średnie, jesteś osobą, która poszukuje pracy na dłużej,
- interesujesz się zagadnieniami z zakresu motoryzacji,
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą, łatwo nawiązującą relacje z klientem, jesteś
- zorientowany na wyznaczone cele,
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- swobodnie posługujesz się pakietem MS Office.
- informowanie potencjalnych i obecnych klientów o aktualnych promocjach i ofertach,
- umawianie spotkań na jazdę próbną, akcje serwisowe, zmianę kół i inne akcje zlecone,
- telefoniczne pozyskiwanie klienta zainteresowanego zakupem samochodu danej marki,
- obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym wysyłka SMS-ów i maili do Klientów według wytycznych,
- telefoniczną obsługę reklamacji dotyczących m.in. dostępności części, terminu produkcji samochodów, opóźnień w kontakcie z klientem,
- aktualizację baz danych i kontaktów z Klientem w istniejących systemach CRM.
- długoterminową współpracę dla najlepszych, rozpoznawalnych marek na rynku!
- pracę dla największych marek samochodowych na świecie,
- odpowiednie wdrożenie i wsparcie przełożonego i trenera,
- atrakcyjne prowizje i premie,
- możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
- świetną atmosferę w pracy w samym centrum wrocławskiego rynku - wszystkim dojedziesz! :-
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY