Firma z branży call center specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedażowych zatrudni osoby na stanowisko:
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: Kraków
|
Zadania:
Osoby zatrudnione odpowiedzialne będą za telefoniczną obsługę klienta, za prezentowanie i sprzedaż usług oferowanych przez Partnerów Handlowych firmy. Kandydatami na wskazane stanowisko mogą być osoby z doświadczeniem jak również osoby rozpoczynające karierę zawodową.
- Komunikatywność,
- Dobra dykcja i miły głos,
- Umiejętność negocjacji,
- Motywacja i nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- Mile widziane umiejętności sprzedażowe,
- Odporność na stres,
- Atutem będzie doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem, w telesprzedaży lub w bezpośredniej sprzedaży usług.
- Stabilną pracę w młodym zespole,
- Miłą atmosferę pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone premiowym systemem motywacyjnym i prowizjami,
- Możliwość awansu i umowy o pracę,
- Szkolenia i wsparcie merytoryczne,
- Różne formy zatrudnienia,
- Prowadzenie rozmów przez łącze cyfrowe ISDN (nie VoIP),
- Profesjonalne stanowiska pracy,
- Dogodną lokalizację -okolice Ronda Mogilskiego.
- Rodzaj pracy: - Praca stała
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".