• Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów,
• Aktywna sprzedaż produktów, które oferuje firma przy użyciu potencjalnej bazy klientów,
• Dbanie o dobry wizerunek firmy,
• Dbanie o satysfakcję klienta z zakupionych produktów
• Wykształcenia średniego,
• Dobrej znajomości komputera,
• Nienagannej dykcji,
• Dyspozycyjności min. 120 godzin miesięcznie (jest oczywiście możliwość wyrobienia większej ilości godzin),
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
• Stabilną pracę w największej firmie call center w Polsce w jednym z Ciechanowskich oddziałów,
• Umowę o pracę tymczasową po okresie próbnym,
• Pracę w samym centrum miasta,
• Pracę zmianową,
• Stałą opiekę koordynatora,
• Szkolenie z zakresu telefonicznej obsługi klienta zakończone otrzymaniem certyfikatu,
• Elastyczny grafik pracy dla studentów,
• Pracę w energicznym zespole,
• Możliwość skorzystania z kart MultiSport i LuxMed,
• Atrakcyjne wynagrodzenie na które składa się część stała + bardzo atrakcyjna prowizja sięgająca nawet 3 tys zł u najlepszych pracowników,
• Fantastyczną atmosferę pracy,
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy na stanowiska kierownicze,
• Możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.