CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji. Łączy światy Kontrahentów i ich Klientów w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Każdego dnia wychodzi poza utarte ścieżki, czerpie inspirację z tego, że każdy jest wyjątkowy, jutro chce ulepszać już dziś, pamiętając, że zawsze warto porozmawiać.
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencja zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Telefonicznego doradcy klienta z językiem włoskim.
Już teraz rozpocznij przygodę z największym Call Center Polsce!
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego z branży odzieżowej,
- pomoc klientom z rynku włoskiego w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów,
- dbanie o wizerunek marki.
- posługujesz się j. włoskim w mowie i piśmie na poziomie C1,
- posiadasz rozwinięte kompetencje komunikacyjne,
- potrafisz sprawnie obsługiwać komputer,
- jesteś osobą ambitną, która dąży do celu,
- jesteś dyspozycyjny min. 25 h w tygodniu.
- stabilną stawkę godzinową 32-35 zł w zależności od stopnia znajomości języka,
- elastyczne godziny pracy,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy,
- wsparcie merytoryczne przełożonego oraz działu szkoleń w wykonywaniu codziennych obowiązkowych,
- biuro w centrum miasta,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy.
Nie czekaj, wyślij nam swoją aplikację! Nie możemy się doczekać naszej współpracy!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY