Praca.pl Praca Opolskie Opole Konsultant Telefoniczny Opole
Telefoniczny Doradca Klienta - przedłużanie umów

Telefoniczny Doradca Klienta - przedłużanie umów

Unique People sp. z o.o.
Opole, ul. Oleska
28,10 zł brutto/godz.
specjalista junior / mid
praca stacjonarna / zdalna
3 godz. temu
Największe Call Center w Polsce poszukuje studentów oraz uczniów na stanowisko: Telefonicznego Doradcy Klienta - przedłużanie umów.
Telefoniczny Doradca Klienta - przedłużanie umów

Miejsce pracy: Opole ul. Oleska (jest możliwość podjęcia pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym ok. 3-4 tygodni)\

 

Główne zadania:
  • analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty,
  • kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa,
  • negocjowanie warunków,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Oczekiwania:
  • płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
  • wykształcenie min. średnie,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • chęć rozwijania umiejętności sprzedażowych.
Oferujemy:
  • stawkę godzinową 28,10 zł brutto/h + premie za wyniki sprzedażowe,
  • współpracę zdalną od poniedziałku do piątku (dla chętnych również w soboty), po okresie wdrożeniowym w Opolu (około 3-4 tygodni),
  • możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
  • profesjonalny onboarding,
  • bieżące wsparcie przełożonego i trenera,
  • stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę,
  • brak dress code'u (jeśli czasami pojawisz się w biurze) ;)

Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!

 

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Telefonicznego Doradcy Klienta.

 

Aplikuj teraz
 

Poznaj

Unique People sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.

Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!

Proces rekrutacji

Krok APLIKACJA ON-LINE APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
Krok SPOTKANIE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW) PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
Krok PODPISANIE UMOWY PODPISANIE UMOWY
Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Podobne oferty

  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim i ukraińskim

    Dobre Biuro sp z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    5 tysięcy złotych brutto/miesiąc + pakiet prowizyjny – pełny etat, umowa o pracę na czas nieokreślony, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim i ukraińskim; praca z komputerem, telefonem: sporządzanie pism, wniosków dla...
  • Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1). Stałe łącze internetowe, w technologii...
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    Unique People sp. z o.o.   Rzeszów    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.
    1 godz.
    Twoje zadania: odbieranie połączeń przychodzących od klientów branży telekomunikacyjnej, aktywna sprzedaż produktów i usług, obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami, odpowiadanie na pytania klientów, obsługa live chat, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Konsultant Infolinii Sprzedaż

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  część etatu
    1 godz.
    Główne zadania: Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących i wychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
  • Konsultant Infolinii Sprzedaż

    Unique People sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę   4 394 - 4 577 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...