WADWICZ Sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Wadwicz, nr cert. Agencji Zatrudnienia 468/2004,to firma z wieloletnią tradycją, która obszarem swojego działania obejmuje całe terytorium Polski. Świadczymy usługi pracy tymczasowej, outsourcingu personalnego, rekrutacji kadr.
Obecnie dla swojego klienta, prowadzimy czynny nabór kandydatów na stanowisko:
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA - Infolinia Techniczna
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr Ref.: NO/25/10/13
Zadania:
- kompleksowa, telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym
- pomoc o tematyce technicznej w zakresie korzystania z urządzeń mobilnych (telefon, smartphone)
- fachowe doradztwo w zakresie aktualnej oferty usługowej i produktowej
- podnoszenie swoich kompetencji poprzez uczestnictwo w szkoleniach
- wykształcenie min. średnie (matura)
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet)
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność nawiązywania relacji z Klientem
- komunikatywność
- znajomość branży telefonii komórkowej oraz zagadnień technicznych
- umiejętność pracy w grupie
- gotowość do stałego poszerzania wiedzy
- umiejętność szybkiego kojarzenia faktów
- zdolność szybkiego uczenia się
- otwartość na nowe technologie i rozwiązania teleinformatyczne
- dyscyplina pracy
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (w godz. 06:00 - 01:00; 7 dni w tygodniu) - grafikowanie w równoważnym czasie pracy
- dyspozycyjność
- pracę w Olsztynie
- pracę na rzecz solidnej firmy
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji
- możliwość awansu zawodowego
- umowę o pracę
- elastyczne godz. pracy
- pakiet profesjonalnych szkoleń - START 4 LISTOPADA
- firmowy program lojalnościowy
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i Benefit System