Jesteś na czasie z najnowszymi nowinkami technicznymi? Szukasz miejsca, które pozwoli Ci na rozwój kompetencji?
Zgłoś się do nas!
Wszystkie niezbędne narzędzia otrzymasz podczas szkolenia wstępnego, a doświadczona kadra pozwoli Ci na szlifowanie umiejętności potrzebnych do pracy z Klientem.
Telefoniczny Doradca Klienta (Firma Telekomunikacyjna)
Miejsce pracy - CHORZÓW
Co będzie należało do twoich obowiązków?
- kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty/ usług firmy telekomunikacyjnej,
- weryfikacja oczekiwań i potrzeb Klienta,
- doradztwo oraz budowanie długofalowych relacji z Klientem.
Możesz zostać częścią naszego zespołu, jeśli:
- nie masz problemu ze swobodnym prowadzeniem rozmów telefonicznych,
- chcesz się rozwijać w zakresie obsługi Klienta,
- jesteś dyspozycyjny do pracy w trybie dwuzmianowym tj. 9-17,12-20 w dni robocze oraz jedną sobotę w godzinach 9-15,
- obsługa komputera nie sprawia Ci problemów.
- posiadasz status ucznia/studenta.
W zamian oferujemy:
- gwarantowaną podstawę + system motywacyjny,
- dodatkowe benefity (grupowe ubezpieczenie, Medicover Sport - wcześniej OK System),
- szkolenie wstępne, które w pełni przygotuje Cię do pełnienia swoich obowiązków na najwyższym poziome,
- pracę w centrum Chorzowa (dobry dojazd z miast ościennych).
Nie musisz mieć doświadczenia, żeby zacząć z nami swoją przygodę! Kompleksowe pakiety wstępne przygotuje Cię do pracy. Dla nas liczy się Twój zapał do pracy i pozytywna energia.
Zainteresowany/a? Aplikuj, to tylko kilka sekund :)
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.