Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie. Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne. Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- informowanie o ofercie firmy, sprzedaż usług i produktów
- odpowiedzialność za grupę klientów biznesowych w zakresie informowania o ofercie, profesjonalnego doradztwa, przedłużania umów
- przyjmowanie zgłoszeń z zakresu płatności, reklamacji iich rozwiązywanie
- kontakt telefoniczny z klientami w ruchu przychodzącym iwychodzącym
- wykształcenie średnie
- znajomość obsługi komputera
- komunikatywność
- poprawna polszczyzny i płynność wypowiedzi
- duża motywacja do pracy
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta/call center
- stałą pracę na umowę o pracę ( 0,75 etatu z możliwościa dopracowania do całego etatu)
- atrakcyjne szkolenia w ramach pracy
- pracę w systemie zmianowym wg grafiku w godz 8-20, od poniedziałku do piatku (sporadycznie praca w soboty)
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- płatne szkolenie wstępne
- możliwość skorzystania z kart sportowo-rekreacyjnych, ubezpieczeń oraz benefitów naszych partnerów