Ogłoszenie numer: 1547034, z dnia 2017-03-06
Warszawski Uniwersytet Medyczny
poszukuje kandydata do Centrum Symulacji Medycznych uruchomionego w ramach realizacji projektu pn. „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego" na stanowisko:
Technik
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: APK/1210- 14/2017
Opis stanowiska
- wsparcie procesu dydaktycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w szczególności:
- obsługa techniczna zajęć symulacyjnych w CSM, w tym koordynacja pracy techników i nauczycieli akademickich, przygotowywanie sal i sprzętu przed i po zajęciach,
- nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego (m.in. zgłaszanie do naprawy i serwisu zgodnie z umowami z dostawcami),
- obsługa zakupów bieżących materiałów zużywalnych do sprzętu symulacyjnego CSM, ich montaż, konserwacja sprzętu, itp.
- udział w tworzeniu planów zajęć i koordynacja ich realizacji, w tym prowadzenie dokumentacji z przebiegu zajęć.
umowa na czas określony: 01.03.2017 - 31.12.2022 r.
wymiar etatu: 01.03 – 30.09.2017 – ½ etatu, od 01.10.2017 – 1 etat
Wymagania
- wykształcenie wyższe, co najmniej licencjackie,
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata,
- wcześniejsze zatrudnienie w jednostce ochrony zdrowia lub w centrum symulacji medycznych - mile widziane,
- doświadczenie w realizacji projektów unijnych – mile widziane,
- szkolenia medyczne, typu: ALS, BLS, EPLS, ITLS, ETC, kwalifikacje instruktorskie Europejskiej Rady Resuscytacji (ERC) lub Amerykańskiego Towarzystwa Chorób Serca (AHA)- mile widziane,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych,
- znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny,
- komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej.
Poznaj
Warszawski Uniwersytet Medyczny
Warszawski Uniwersytet Medyczny jest nowoczesnym ośrodkiem akademickim z ponad dwustuletnią historią. Swoją niekwestionowaną pozycję lidera na mapie edukacyjnej Polski zawdzięcza z jednej strony wierności najlepszym tradycjom uniwersyteckim, z drugiej zaś dynamicznemu rozwojowi.