STAŃ SIĘ JEDNYM Z NICH...“
Dołącz do nas w drodze na szczyt w przemyśle budowlanym Europy.
STRABAG SE jest wiodącym europejskim koncernem w branży technologii budowlanych.
Działamy w ponad 30 krajach i zatrudniamy 76.800 pracowników na całym świecie.
STRABAG Property and Facility Services Sp. z o.o. jest jednym z liderów usług Facility Management w Polsce i Europie. Firma świadczy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego w całej Polsce, nieustannie rozwijając swoje portfolio. By jeszcze efektywniej zwiększać zakres działania poszukujemy osoby na stanowisko:
Szukamy techników serwisu w specjalizacji:
- elektrycznej
- klimatyzacyjnej i wentylacyjnej
- Rozwiązywanie problemów technicznych obiektu, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i instalacji,
- Utrzymanie urządzeń i instalacji w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych,
- Wykonywanie prac montażowych i naprawczych w zakresie obiektu,
- Utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem obiektu i zapewnienie wysokiego standardu świadczonych prac.
- Wykształcenie kierunkowe elektryczne lub klimatyzacyjne i wentylacyjne lub pokrewne
- Posiadanie uprawnień odpowiednio SEP lub klimatyzacyjnych dla substancji kontrolowanych lub właściwych dla danej branży,
- Co najmniej 2 - letnie doświadczenie w zakresie elektrycznym lub klimatyzacyjnym i wentylacyjnym lub hydraulicznym i pokrewnym w zakresie ogólnego utrzymania technicznego obiektu,
- Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, wysoka komunikatywność oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane prace,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość obsługi komputera, środowiska MS Office,
- Mile widziana znajomość obsługi systemu BMS,
- Mile widziana znajomość zagadnień z dziedziny automatyki urządzeń
- Prosimy o określenie minimalnych oczekiwań finansowych w CV obok danych osobowych.
Pozostałe aktualne wakaty można znaleźć na stronie: www.strabag.pl (zakładka kariera)
|
|
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy