Technik Serwisu
Miejsce pracy: Kraków
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów IT,
- techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego,
- udział w projektach IT,
- dokumentowanie prowadzonych działań.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność obsługi systemów komputerowych (znajomość sprzętu PC),
- dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows i Linux,
- podstawowa znajomość serwisowania infrastruktury sieciowej LAN/WiFi
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym wraz z swobodnym czytaniem dokumentacji technicznej,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (również weekendy).
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń fiskalnych oraz systemów POS,
- doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń drukujących,
- certyfikaty i szkolenia z zakresu sprzętu i systemów operacyjnych,
- umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- samochód służbowy;
- opiekę medyczną;
- pakiet szkoleń technicznych;
- dostęp do wiedzy i doświadczeń wysokiej klasy specjalistów;
- pracę w młodym, dynamicznym oraz zespole.