Grupa Exorigo-Upos jest dostawcą kompleksowych rozwiązań IT, wspiera technologicznie sklepy i sieci handlowe oraz firmy i instytucje z takich sektorów jak bankowość, ubezpieczenia i produkcja. To polska firma z międzynarodowym zasięgiem, działająca na rynku od ponad dwudziestu lat.
Technik Serwisu
Miejsce pracy: Kraków
Oferta jest skierowana dla osób chcących współpracować z wiarygodnym partnerem biznesowym w oparciu o własną działalność gospodarczą, poszukujących dodatkowych zleceń.
Do zadań wybranego kandydata będzie należało między innymi:
- techniczna analiza awarii;
- prowadzenie napraw i usług instalacyjnych;
- współpraca bieżąca z Klientami;
- realizację usług w zleconych rygorach terminowości;
- prowadzenie dokumentacji technicznej.
Oczekujemy:
- gotowości współpracy na zasadzie firma-firma;
- posiadania własnego samochodu i czynnego prawa jazdy kat B;
- praktycznej i teoretycznej znajomość budowy, diagnostyki i naprawy komputerów PC, sieci LAN;
- dyspozycyjności;
- umiejętności analitycznego myślenia;
- bardzo dobra organizacji pracy;
- sumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązków.
Mile widziane:
- praktycznej i teoretycznej znajomość funkcjonowania terminali płatniczych POS;
- doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń fiskalnych oraz systemów POS;
- certyfikaty i szkolenia z zakresu sprzętu i systemów operacyjnych;
- umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej.
Oferujemy:
- długofalowa umowę współpracy B2B, bez zakazu działalności konkurencyjnej;
- bardzo ciekawą pracę w wiodącej firmie oferującej rozwiania dla sektora retail;
- jasny i terminowy system rozliczeń;
- współpracę w zgranym zespole;
- pakiet szkoleń wprowadzających i stałe wsparcie merytoryczne.