Dołącz do zespołu Dussmann! Już od ponad 60 lat prężnie działamy w usługach Facility Management i Food Services. Jesteśmy częścią międzynarodowej spółki – Grupy Dussmann.
Nasze wartości to: uczciwość, świadomość ekologiczna, pasja, odpowiedzialność społeczna i rzetelności. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze.
- Bieżąca obsługa techniczna obiektu
- Realizacja planowanych prac przeglądowych
- Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych
- Raportowanie prac serwisowych
- Drobne prace naprawcze i montażowe
- Kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych
- Mile widziane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Uprawnienia kwalifikacyjne SEP Grupa 1, mile widziane grupa 2 i 3
- Znajomości obsługi komputera, pakietu MS Office
- Zatrudnienie na umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz szkoleń
- Praca poniedziałek – piątek, godziny do ustalenia
- Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy
- Przyjazną atmosferę, w lubiącym się zespole oraz wsparcie merytoryczne przełożonych
- Pakiet benefitów po okresie próbnym dla Ciebie i najbliższych: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe itp.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.