Firma VINCI Facilities Polska zajmuje się obsługą techniczną nieruchomości. Dbamy o stan techniczny budynków przez realizację planu przeglądów okresowych instalacji i urządzeń oraz naprawiamy awarie i usterki zgłoszone przez użytkowników nieruchomości. Jesteśmy solidną firmą, która dzięki systematycznemu powiększaniu portfolio może zagwarantować pracownikom stabilne warunki zatrudnienia, rozwój umiejętności technicznych i kompetencji miękkich. Aktualnie poszukujemy do naszej firmy osób zainteresowanych pracą na stanowisku
Technik obsługi obiektu / Konserwator
Miejsce pracy: Łódź, ul. Józefów 3a
Co oferujemy?
- Zróżnicowane zadania i dynamiczne środowisko pracy – obsługiwane przez nas budynki „żyją własnym życiem”. Im dłużej je znasz i lepiej o nie dbasz, tym mniej niespodzianek sprawiają
- Pracę w systemie zmianowym 12-godzinnym w nowych, nowoczesnych obiektach
- Stabilne warunki zatrudnienia (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej formie, jeśli Ci na tym zależy)
- Pakiet medyczny, ubezpieczenie NNW, możliwość udziału w akcjonariacie pracowniczym, dofinansowanie nauki języków obcych dla pracowników i członków ich rodzin, wsparcie psychologiczne w sytuacjach kryzysowych
- Profesjonalne narzędzia pracy
- Rozwój umiejętności technicznych (finansujemy zdobycie potrzebnych uprawnień) i kompetencji miękkich (m.in. komunikacja, współpraca w zespole, praca z trudnym klientem) przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Wsparcie zespołu i przełożonego we wdrożeniu
- Możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności (i wynagrodzenia) w ramach niestandardowych prac zleconych przez klienta
- Dofinansowanie nauki języków obcych dla pracowników i członków ich rodzin
Twoje zadania:
- Codzienne obchody po budynku (prewencja przede wszystkim!)
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek i realizacja napraw, zgodnie z przyjętymi priorytetami
- Wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń i instalacji
- Praca z dokumentacją techniczną nieruchomości (np. odczytywanie rysunków technicznych w celu zlokalizowania zaworu, który trzeba NATYCHMIAST zakręcić), uzupełnianie dokumentacji serwisowej
- Codzienna, bezpośrednia komunikacja z zarządcą / właścicielem nieruchomości
- Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
- Wykonywanie drobnych prac montażowych i naprawczych
- Koordynacja prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe, kontrola jakości i terminowości wykonanych prac
Co jest dla nas ważne przy wyborze kandydata?
- Wykształcenie techniczne (najłatwiej w naszej branży mają Elektrycy, ale znajomość hydrauliki czy klimatyzacji też się przyda)
- Podstawowa umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (w celu np. napisania wiadomości ze statusem usterki)
- Mile widziane doświadczenie w montażu, konserwacji, naprawach instalacji w budynkach wielkopowierzchniowych (biura, magazyny, centra handlowe)
- Mile widziane aktualne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne (min. SEP gr. 1 E). Jeśli ich nie masz, sfinansujemy szkolenie i egzamin
- Dobra znajomość języka polskiego
Jak wygląda proces rekrutacji w naszej firmie?
- Zainteresowane osoby prosimy o:
- zaaplikowanie na ofertę poprzez kliknięcie „APLIKUJ TERAZ” lub
- kontakt telefoniczny z p. Pauliną Popławską: +48 787 090 083
- Po przesłaniu aplikacji przeprowadzamy przez dział HR wstępną rozmowę telefoniczną na temat doświadczenia kandydata, preferencji co do lokalizacji i oczekiwań finansowych
- Następnie organizujemy spotkanie w obiekcie, na który poszukujemy pracownika. W spotkaniu bierze udział Kierownik techniczny – potencjalny przyszły przełożony.
- Po spotkaniu podejmujemy decyzję odnośnie współpracy.