Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy

Technik Informatyk

Thermosilesia Sp. z o.o. Sp. k.
Katowice
praca stacjonarna
2184 dni temu

THERMOSILESIA działa w branży HVAC od ponad 15 lat. Dzięki swojej wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników osiągnęliśmy czołową pozycję w dystrybucji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Polsce. Naszą przewagą konkurencyjną są profesjonalnie przygotowani do pracy doradcy handlowi oraz własne centrum logistyczne o powierzchni 2500 m2.

 

W związku z rozwojem naszego działu IT poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Technik Informatyk
Miejsce pracy: Katowice
Obowiązki:
  • konfiguracja i instalacja urządzeń peryferyjnych, aplikacji oraz systemu Windows
  • diagnoza błędnego działania urządzeń oraz aplikacji – poszukiwanie rozwiązań, naprawa,
  • konserwacja urządzeń, serwisowanie oraz zlecanie i nadzór napraw w serwisach zewnętrznych, nadzór nad procesem reklamacji,
  • pomoc Użytkownikom w obsłudze urządzeń oraz aplikacji,
  • zdalne wsparcie techniczne dla użytkowników pracujących w terenie,
  • zarządzanie stanem magazynowym części zamiennych oraz urządzeń, zakupy,
  • inwentartyzacja sprzętu, zarządzanie obiegiem dokumentów technicznych oraz protokołami zdawczo-odbiorczymi,
  • nadzór na poprawnym działaniem sieci teleinformatycznej.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie na kierunku Informatyka, mile widziane wykształcenie wyższe,
  • min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,
  • praktyka w zakresie zarządzania, naprawy oraz konfiguracji sprzętu teleinformatycznego,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do pracy w Rudzie Śląskiej (planowana zmiana lokalizacji firmy),
  • wysoka kultura osobista, entuzjazm w działaniu,
  • komunikatywność, otwartość,
  • kreatywność i samodzielność w działaniu,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • przyjemną atmosferę pracy w zgranym zespole,
  • dodatkowe benefity (m.in. dofinansowanie do karty muslisport).
Administratorem przesyłanych danych osobowych będzie Thermosilesia sp. z o. o. sp. k. Kontakt w sprawie ogłoszeń o pracę jest możliwy pod adresem praca@thermosilesia.pl, w sprawie ochrony danych osobowych iod@thermosilesia.pl. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami sposobów na jakie będziemy przetwarzać dostarczone nam dane osobowe pod adresem https://thermosilesia.pl/pl/proces-rekrutacji#dane

Prosimy o nie umieszczanie w listach motywacyjnych, CV i innych przesyłanych nam dokumentach zbędnych danych osobowych takich jak np.: PESEL, dokładny adres zamieszkania, imiona i nazwiska dzieci.

Jeżeli życzą sobie Państwo, abyśmy użyli przesłanych nam informacji, w tym danych osobowych, także w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dodanie do CV lub przesłanie wraz z nim następującego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych: Imienia, nazwiska, daty urodzenia, wykształcenia, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia i kwalifikacji, adresu e-mail, numeru telefonu; oraz pozostałych podanych przeze mnie informacji także w celu dołączenia ich do innych procesów rekrutacji prowadzonych przez Thermosilesia. Dane będą przetwarzane zgodnie z zasadami, które zostały podane do mojej wiadomości w związku z ofertą pracy i są dostępne pod adresem https://thermosilesia.pl/proces-rekrutacji#dane. Zgoda ta jest ważna przez rok od momentu ostatniego dołączenia mojej kandydatury do innych rekrutacji, jej wycofania lub ograniczenia. Thermosilesia skontaktuje się ze mną przed dołączeniem moich danych do innego procesu rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...