Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
Zobacz więcej ofert pracy

Technik Informatyk

Advisory Group TEST Human Resources
małopolskie, Węgrzce Wielkie (k. Wieliczki)
praca stacjonarna
2664 dni temu

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, która produkuje karty procesorowe (kredytowe, bankomatowe), poszukujemy obecnie osoby ambitnej i chcącej podnosić swoje kwalifikacje na wszechstronne stanowisko:

Technik Informatyk
Węgrzce Wielkie (k. Wieliczki)
Nr ref.: 6332

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie informatyczne/ techniczne średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w zakresie Help Desk lub jako informatyk administrator
  • Wiedza z zakresu języka zapytań SQL, systemu Windows, serwerów
  • Prawo jazdy kategorii B

Obowiązki:

  • Pierwsza linia wsparcia, administracja i konfiguracja systemów operacyjnych, serwerów
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i tworzenie dokumentacji
  • Instalacja, testowanie i obsługa oprogramowania  
  • Wsparcie przy procesie personalizacji kart bankomatowych I kredytowych

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w godzinach: 7:30-15.30 lub 8.00-16.00
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Umowę o pracę
  • Szkolenia zagraniczne
  • Stabilność zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji w ciekawej branży
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...