Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
GEDIA przykłada wagę do każdej części i każdego człowieka: Każda część – ponieważ wspólnie z niemal wszystkimi producentami pojazdów opracowujemy i produkujemy innowacyjne części strukturalne do lekkich karoserii. Każdy człowiek – ponieważ nie byłoby to możliwe bez naszych 4.300 zmotywowanych i kompetentnych pracowników.
Dzięki doskonałemu konstruowaniu oprzyrządowania, dużym możliwościom produkcyjnym i dogłębnej wiedzy naszych ekspertów, opracowujemy, produkujemy i dostarczamy komponenty dostosowane do potrzeb przemysłu motoryzacyjnego.
Technik Informatyk w Dziale IT
Miejsce pracy: Nowa Sól
Twój zakres obowiązków to:
obsługa pierwszego poziomu wsparcia
instalacja, konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych
zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego
zarządzanie flotą telefonów komórkowych
obsługa systemu monitoringu, systemu środków trwałych IT CS
Wymagania:
komunikatywna znajomość j. angielskiego
sumienność, zaangażowanie i samodzielność w działaniu
silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej
GEDIA przykłada wagę do każdej części i każdego człowieka: Każda część – ponieważ wspólnie z niemal wszystkimi producentami pojazdów opracowujemy i produkujemy innowacyjne części strukturalne do lekkich karoserii. Każdy człowiek – ponieważ nie byłoby to możliwe bez naszych 4.300 zmotywowanych i kompetentnych pracowników.Dzięki doskonałemu konstruowaniu oprzyrządowania, dużym możliwościom produkcyjnym i dogłębnej wiedzy naszych ekspertów, opracowujemy, produkujemy i dostarczamy komponenty dostosowane do potrzeb przemysłu motoryzacyjnego.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...