Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT i Systemów ERP

    HUB.TECH spółka akcyjna   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
  • Technik Informatyk do Działu Informatyki

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
Zobacz więcej ofert pracy

Technik Informatyk w Dziale IT

GEDIA Poland Sp.z.o.o.
Nowa Sól
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
779 dni temu

GEDIA przykłada wagę do każdej części i każdego człowieka: Każda część – ponieważ wspólnie z niemal wszystkimi producentami pojazdów opracowujemy i produkujemy innowacyjne części strukturalne do lekkich karoserii. Każdy człowiek – ponieważ nie byłoby to możliwe bez naszych 4.300 zmotywowanych i kompetentnych pracowników.

 

Dzięki doskonałemu konstruowaniu oprzyrządowania, dużym możliwościom produkcyjnym i dogłębnej wiedzy naszych ekspertów, opracowujemy, produkujemy i dostarczamy komponenty dostosowane do potrzeb przemysłu motoryzacyjnego.  

 

Technik Informatyk w Dziale IT
Miejsce pracy: Nowa Sól
Twój zakres obowiązków to:
  • obsługa pierwszego poziomu wsparcia
  • instalacja, konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych
  • zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego
  • zarządzanie flotą telefonów komórkowych
  • obsługa systemu monitoringu, systemu środków trwałych IT CS
Wymagania:
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • sumienność, zaangażowanie i samodzielność w działaniu
  • silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Oferujemy:
  • pełen pakiet socjalny
  • smaczne domowe obiady
  • miłą atmosferę w ambitnym zespole
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych dla celów rekrutacji.
Informujemy że podane dane osobowe zawarte w przesłanym CV oraz aplikacji będą przetwarzane w celu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Gedia Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowej Soli przy ul. Staszica 2, email: praca@pl.gedia.com, tel. 68 458 01 00, email inspektora ochrony danych osobowych: iod@pl.gedia.com. Na czas trwania aktualnego procesu rekrutacyjnego podstawą prawną przetwarzania danych w postaci przesłanej aplikacji i CV jest art. 22[1]§1 kodeksu pracy. Aplikacja i CV będą przechowywane wyłącznie do czasu zakończenia obecnego procesu rekrutacyjnego jednak nie dłużej niż przez 4 miesiące – po czym zostaną zniszczone. Przesłanie aplikacji i CV jest warunkiem niezbędnym, by uwzględnić Panią / Pana w ramach procesu rekrutacyjnego, natomiast zakres i zawartość (włącznie z umieszczeniem wizerunku) przesłanej aplikacji i CV jest Pani / Pana dobrowolną decyzją. Zakres i zawartość aplikacji i CV nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia. W przypadku nie wybrania Pani / Pana w ramach obecnej rekrutacji, pozostawienie aplikacji i CV w naszej bazie jest także dobrowolne. Jeżeli zechce Pani / Pan wyrazić wolę pozostawienia swojej aplikacji i CV na czas kolejnych 2 lat dla celów przyszłych rekrutacji, prosimy o dopisanie „zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji” (podstawą prawną będzie dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych). Dostęp do przesłanej aplikacji i CV będzie miał wyłącznie zarząd spółki, dział kadr oraz osoby kierujące pracownikami w dziale, którego dotyczy rekrutacja. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani przekazywane poza granicę RP. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Jeżeli chciałby Pani / Pan złożyć sprzeciw co do jakiekolwiek aspektu przetwarzania Pana danych osobowych zawartych w aplikacji i CV , prosimy bezpośredni kontakt z działem kadr GEDIA Poland. Przysługuje Pani / Panu także prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie aplikacji i CV na potrzeby przyszłych rekrutacji – przysługuje Pani / Panu prawo do odwołania wcześniej wyrażonej zgody.
 

Poznaj

GEDIA Poland Sp. z.o.o.

GEDIA przykłada wagę do każdej części i każdego człowieka: Każda część – ponieważ wspólnie z niemal wszystkimi producentami pojazdów opracowujemy i produkujemy innowacyjne części strukturalne do lekkich karoserii. Każdy człowiek – ponieważ nie byłoby to możliwe bez naszych 4.300 zmotywowanych i kompetentnych pracowników.Dzięki doskonałemu konstruowaniu oprzyrządowania, dużym możliwościom produkcyjnym i dogłębnej wiedzy naszych ekspertów, opracowujemy, produkujemy i dostarczamy komponenty dostosowane do potrzeb przemysłu motoryzacyjnego. 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT i Systemów ERP

    HUB.TECH spółka akcyjna   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
  • Technik Informatyk do Działu Informatyki

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...