Ogłoszenie numer: 497377, z dnia 2014-08-21
BORDER 6 Sp. z o.o.
Producent specjalistycznych rozwiązań sieciowych poszukuje pracownika do drugiej linii supportu oraz monitoringu systemów IT własnych oraz klientów.
Wymagana znajomość języka francuskiego w piśmie, na poziomie co najmniej komunikacyjnym.
Firma Border 6 trudni się rozwojem zaawansowanych produktów optymalizacyjnych dla korporacyjnych łącz WAN, opierających się na protokole BGP.
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe bez znaczenia - wymagamy zaangażowania, poważnego podejścia do pracy i chęci nauki nowych rzeczy.
Siedziba firmy znajduje się w Katowicach, jednak w zależności od profilu kandydata, możliwa jest praca zdalna.
Technik drugiej linii wsparcia - Support
Miejsce pracy: śląskie
Nr Ref.: SUP-2014/08
Opis stanowiska
- nadzór i administracja nad urządzeniami sieciowymi produkowanymi przez nas, w bezpośredniej współpracy z działem R&D
- monitoring nad routerami IP naszych klientów
- utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci WAN naszych klientów
- przestrzeganie obowiązujących procedur i udział w ich opracowaniu
- przeprowadzanie testów naszych produktów oraz specyficznych konfiguracji sieciowych
- pisemne odpowiadanie na zapytania techniczne klientów w języku angielskim oraz francuskim
Wymagania
- znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (IP)
- doświadczenie na Service Desku (Helpdesku) lub Monitoringu
- znajomość języka francuskiego
- dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Linux
Oferujemy
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju kompetencji oraz awansu zawodowego
- pracę w środowisku międzynarodowym