Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Milicz
praca stacjonarna
7 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Technik administracji
Miejsce pracy: Milicz
Numer: StPr/25/0126
OBOWIĄZKI:
- wykonywanie prac administracyjno-biurowych, - obsługa klienta:wydawanie i przyjmowanie wniosków, - prowadzenie książki korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie poczty, - pomoc w prowadzeniu spraw klintów PCPR, - obsługa urządzeń biurowych, - układanie dokumentacji PCPR, - dostarczanie korespondencji na pocztę
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Milicz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Patrycja Płaczaszek
713842041 w. 124


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z majątkiem własnym Uczelni oraz innych spraw będących w gestii Dyrektora Administracyjnego. Zakres obowiązków: udział w postępowaniach dotyczących najmu nieruchomości, udział w...
  • Administrator Działu Zakupów (branża budowlana)

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: pozyskiwanie danych od podmiotów zewnętrznych; agregacja i wstępna analiza danych; utrzymanie bazy danych i kontrola danych; sporządzanie raportów; wykonywanie prac biurowych; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów...
  • Starszy Specjalista ds. Zarządzania Środowiskiem Pracy

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja rola koordynujesz proces zapewnienia stanowisk pracy oraz zarządzasz usługami parkingowymi i relokacyjnymi; odpowiadasz za kontrakty usługowe, od wsparcia w tworzeniu specyfikacji, po monitorowanie jakości, kosztów i terminowości; weryfikujesz terminy ważności umów i inicjujesz...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych

    GERU Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Graniczna    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Wykonywanie zadań biurowych. Przygotowanie dokumentów takich jak umowy, harmonogramy. Nadzorowanie obiegu dokumentacji. Zarządzanie korespondencją. Archiwizowanie dokumentów. Kontakty telefoniczne z klientami i przedstawicielami firmy. Realizacja zadań zleconych przez przełożonego.
  • Pracownik ds. administracyjno - biurowych (branża budowlana)

    GERU Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Graniczna    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
  • Referent / Specjalista ds. organizacyjno-prawnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych: zarządzeń, poleceń, pism okólnych dotyczących zagadnień organizacyjnych oraz sposobu realizacji zadań przez komórki organizacyjne, przygotowywanie projektów uchwał Senatu oraz zarządzeń Rektora i Kanclerza, przygotowywanie...
  • Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty elektronicznej. Współpraca...
  • Specjalista ds. nieruchomości i administracji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży i najmu ruchomości oraz nieruchomości; Rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych; Obsługa umów w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego; Dekretowanie, wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie...
  • Specjalista w Biurze ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, pl. Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Stanowisko: starszy referent / specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Wykonywanie zadań wspomagających funkcjonowanie kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem. Współprowadzenie zarządzania procesami: projektowanie ogólnych map procesów,...
  • Specjalista ds. Prawnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów aktów prawnych: zarządzeń, uchwał, poleceń i pism okólnych; Tworzenie projektów umów oraz aneksów; Prowadzenie rejestru pełnomocnictw, upoważnień oraz zarządzeń; Obsługa spraw związanych z mieniem, informacjami publicznymi i skargami;...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379