- Obsługa połączeń przychodzących oraz czatów technicznych z klientami (60% połączeń, 40% czatów).
- Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń techników oraz instalatorów urządzeń fotowoltaicznych.
- Kontrola zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych.
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Biegłość w języku szwedzkim i polskim lub angielskim (min. C1).
- Techniczne podejście do rozwiązywania problemów.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Możliwość przeprowadzki do Lublina.
- Konkurencyjne wynagrodzenie 9800 PLN brutto/miesiąc + bonus do 500 PLN.
- Korzyści wynikające z umowy o pracę (pakiet MyBenefit/Multisport, LuxMed, kursy językowe, ubezpieczenie grupowe).
- Stałe godziny pracy od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.
- Praca w nowoczesnym biurze w dynamicznym środowisku międzynarodowym.
- Możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia.
- Aktywności społeczne i wydarzenia integracyjne.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.