- Wsparcie klienta przez telefon i email, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Analiza i efektywne rozwiązywanie wyzwań technicznych.
- Dokładne wprowadzanie danych do systemów firmy.
- Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
- Otwartość i zdolności komunikacyjne.
- Gotowość do nauki i rozwoju.
- Podstawowa wiedza techniczna (możliwość szkolenia).
- Umowa o pracę na pełen etat, stabilne zatrudnienie.
- Wynagrodzenie 7500 zł brutto.
- Praca w systemie zmianowym, od poniedziałku do piątku, 10:00–19:00.
- 5-tygodniowe szkolenie wstępne.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park w Katowicach.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, pakiety szkoleniowe, ubezpieczenie, itp.).
- Możliwości awansu i rozwój kariery.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.