- Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
- Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Wynagrodzenie na poziomie 7500 zł brutto.
- Pracę od poniedziałku do piątku (10:00 – 19:00).
- Możliwości rozwoju i awansu.
- Komfortowe warunki pracy w biurze w Katowicach.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria benefitów, ubezpieczenie na życie).
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.