- Wsparcie klientów w instalacji i użytkowaniu kamer bezpieczeństwa.
- Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Znajomość języka francuskiego na poziomie B2/C1.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży nowych technologii (minimum 6 miesięcy).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Umiejętności analityczne.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Pracę zmianową (8 godzin dziennie, zmiany między 9:00 a 19:00).
- Solidne przygotowanie do pracy.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
- Atrakcyjne możliwości awansu i rozwój dla najlepszych pracowników.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.