Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Konsultant biznesowy

    JMG JAN GRZESIK   Warszawa    praca hybrydowa
    pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   6 550 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Technical Team Lead – App Validation Engineering

Technical Team Lead – App Validation Engineering

Lionbridge Poland Sp. z o.o.
Warszawa, Warsaw
praca stacjonarna
3069 dni temu

Lionbridge is a leading provider of translation, online marketing, global content management and application testing solutions that ensure global brand consistency, local relevancy and technical usability across all touch points of the global customer lifecycle.

 

800 Brands Trust Lionbridge – leaders across industries partner with us to gain global market share.

 

In our Warsaw office we employ more than 600 specialists including Project Managers, Linguists, Engineers, DTP Specialists, Graphics, Web Developers and also subject matter experts, content developers and quality assurance professionals.

 

Currently we are looking for candidates interested in position of:

Technical Team Lead – App Validation Engineering
Location: Warsaw
 
 
Position description:

This role involves leading an app validation team, working in the Lionbridge Warsaw facility. You should come from a strong software testing background with previous experience of individual and team management. You will be responsible for ensuring that all app validation and associated activities are executed to the highest possible quality, in accordance with the customer project methodology and within the agreed SLA’s.

We offer:
  • professional development opportunities in a multi-cultural environment –  Lionbridge has offices in 28 countries and many of these offices work collaboratively on projects, exposing our employees to a wide range of cultures and work styles

  • ability to cope with the latest technologies

  • full-time job contract

  • flexible working hours

  • employee benefits package

  • work in small multicultural teams

  • an idea driven atmosphere where everyone can suggest improvements to the project

  • friendly work environment

Technical Skills & Expectations:
  • Knowledge and practical experience of Microsoft Office Clients and Office 365 is required including Excel, Word, Project, Outlook, Exchange, Access, and PowerPoint.
  • Knowledge and practical experience using SharePoint online
  • Experience in SharePoint administration a distinct advantage including:
    • SharePoint online PWA & advanced Project configuration
    • SharePoint Administration, user management etc.
    • SharePoint Site Collection administration
    • SharePoint search/term store management
    • SharePoint workflow creation/configuration
    • SharePoint designer (client)
  • Experience of setting up and testing on virtual machines.
  • Troubleshoot tools, environment and app functional issues on multiple environments.
  • Possess the ability to work both independently and as part of a team.
  • Ability to review, cross check, QA/sign off on the work of other validators.
  • Strong analytical problem solving skills & troubleshooting hardware and software applications.
  • Excellent standard of verbal / written English in addition to fluency in the target validation language.
  • Have the ability to prioritise analyse productivity, manage SLA’s and meet deadlines.
  • Knowledge and experience of Industry standard bug logging tools is required.
  • Working knowledge of other languages an advantage.
  • Minimum 5 years working of working in a software testing environment.
  • Minimum of 2 years working in a QA lead position with direct responsibility for a team.
  • A good understanding of software development processes with demonstrated proficiency in executing test cases, issue logging and tracking through to resolution and close.
  • Attention to detail: be methodical and organized with the ability to multi task effectively and adapt to a fast paced work environment.
  • Experience of working within technical testing teams with good collaborative skills.
  • Excellent troubleshooting skills and experience in configuring complex software applications.
  • Admin skills within SharePoint (SharePoint Central administration, User Management, Configuring SharePoint pages, Enable / Disable Web parts, creating and managing Workflows etc.)
  • Web development experiences a distinct advantage.
Responsibilities:
  • Lead a small team of Junior and Senior app validation engineers, ensuring accountability for team throughput, adherence to SLA’s and validation quality KPI’s

  • Installation, configuration and administration of Test Environments using Microsoft Technologies.

  • Installation and configuration of apps for Office and SharePoint Online

  • Configuration of Office applications such as Excel, Word, Project, Outlook and SharePoint online will be required to test customer applications.

  • Review and comprehend third party customer applications and make recommendations on each application against specific criteria.

  • Meet customer SLA’s regarding productivity for apps validated per day while maintaining low error and escalation counts as per agreed metrics.

  • Serve as an escalation point for Tier 1 validation team answering escalation queries and helping troubleshoot environment issues etc.

  • Expected to lead by example with regard to app validation throughput and productivity

  • Expected to be an area expert for complex SharePoint apps

  • Responsibility for team throughput and validation quality for the onsite Tier 1 validation team

  • Participate in Test project reviews for projects and communicate findings to customer teams both internally & externally based on each scenario validated.

  • Effective interpersonal and communication skills both verbal and written to document results and rejection reports for developers.

We kindly request to include the following information in your applications:

"I hereby express my consent to process my personal data included in my job offer by Lionbridge Poland Sp. z o.o. or any other entity of the Lionbridge group for recruitment purposes and once the recruitment process is closed, I agree that Lionbridge Poland Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw,02-231, ul. Jutrzenki 183 or any other entity of Lionbridge group places and processes my personal data in its database. I also express my consent to sending my personal data to third parties within the Lionbridge group pursuant to the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended).”

We also inform all potential candidates that we will contact only selected applicants.

www.lionbridge.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Konsultant biznesowy

    JMG JAN GRZESIK   Warszawa    praca hybrydowa
    pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   6 550 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...