Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Pracownik wsparcia IT

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Poszukujemy zmotywowanego i zaangażowanego Pracownika Wsparcia IT do naszego Zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników Banku, co jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania naszych systemów informatycznych. Obowiązki...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
Zobacz więcej ofert pracy

Technical Support Specialist

Kroll Ontrack sp. z o.o
lubelskie
praca stacjonarna
2328 dni temu

Kroll Ontrack is a technology software and services company serving both the Data Recovery and Legal Technologies markets. As the world’s largest Data Recovery Company, Kroll Ontrack boasts international in-lab services with Clean Room facilities as well virtual on-site services through Remote Data Recovery. Kroll Ontrack’s Legal Technologies group (Electronic Discovery, Paper Discovery, Computer Forensics) assists attorneys, businesses and investigators with the collection, organization and preparation of data for review and analysis in legal matters, regulatory filings, and investigations.


As part of the ongoing growth we are currently recruiting for:

Technical Support Specialist

 

Location: Katowice

 

Job Description:

 

As a Service Operations Center (SOC) Technician, you will work as a part of the Service Operations Center team. You will receive, troubleshoot, process and resolve Support Requests and Incidents using support tools, and will have direct access to 2nd level support for issues that require escalation. The majority of support will be provided via the telephone with the use of remote administration tools. The SOC Technician will learn and apply SOC procedures, manage incidents through resolution and perform technical and non-technical tasks. You will be responsible for keeping up to date with new technologies in order to provide effective support for the environment.

 

Requirements (must have):
  • Fluent English (B2-C1, written and spoken)
  • Good understanding of Windows 7, Microsoft Office, Microsoft Outlook troubleshooting, support and set up.
  • Good understanding of Wireless Devices, Mobile phones, BlackBerry, Wireless Network connectivity troubleshooting, support, and set up.
  • Understanding of an ITIL Support Request, Incident and Problem Management, Change Management etc.
  • Previous experience working in Service Operations Center / Helpdesk role preferred.
  • Good knowledge about Active Directory administration, Network printing troubleshooting and support.
  • Good problem solving skills.
  • Good communication skills, both written and oral, with internal customers, support partners and SOC team members.
  • Good organizational and time management skills.
  • Ability to rapidly develop working knowledge of complex, tiered, customer-facing software applications.
  • Good understanding of how to support a 24x7 production environment including customer support and technology management.
  • Strong ability to follow processes and/or apply common sense workarounds to ensure team success.
  • Strong ability to work effectively and prioritize in urgent work situations.
Requirements (nice to have):
  • Recent industry standard technical certifications such as MCSA, Network+, A+ preferred.
  • Demonstrated experience of working in an ITIL (v2011, v3, or v2) best practice environment with familiarity of Support Request, Incident and Problem Management. Knowledge of Change Management an advantage.
We offer:
  • International working environment for a worldwide leader in Data Recovery, Computer Forensics, Electronic Discovery and Legal Technologies
  • Involvement in advanced, best in class technology solutions
  • Comfortable work environment
  • Friendly, fast paced atmosphere
  • Professional-growth opportunities
  • Attractive package of benefits
  • Opportunity to be heard and influence change within IT processes and technology
  • Relocation package
Prosimy o dodanie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez firmę KLDiscovery Ontrack Sp. z o.o. do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

KLDiscovery is a technology software and services company serving both the Data Recovery and Legal Technologies markets. As the world’s largest Data Recovery company, Ontrack boasts international in-lab services with clean room facilities as well virtual on-site services through Remote Data Recovery. KLDiscovery’s Legal Technologies group (Electronic Discovery, Paper Discovery, Computer Forensics) assists attorneys, businesses and investigators with the collection, organization and preparation of data for review and analysis in legal matters, regulatory filings, and investigations. More details about our company on: www.ontrack.com | www.kldiscovery.com

„Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informuję, iż administratorem danych osobowych przekazanych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Kroll Ontrack Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Jana III Sobieskiego 11. Dane osobowe będą udostępnianie tylko i wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania”.
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Pracownik wsparcia IT

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Poszukujemy zmotywowanego i zaangażowanego Pracownika Wsparcia IT do naszego Zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników Banku, co jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania naszych systemów informatycznych. Obowiązki...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.