specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie problemów użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego, instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego i telefonicznego oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 800 - 9 400 zł brutto/mies.
1 dni
Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w Spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
Światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej głównie w obszarach IT, inżynieria i finanse. Experis powstał z połączenia wiedzy i doświadczenia Manpower Professional oraz Elan IT.
Technical Support Specialist with German
Zadania:
Work on the 2nd line support and advisory of german customers
Solving technical problems reported by users and the first line support agents
Keeping users appraised of progress
Work in the global team
Improvement of processes and procedures implemented in company
Wymagania:
Experience in the first level support or other relevant position
Ability to speak in german (min. B1 and English B2)
Experienced with Windows Server 2003/2008/2010 Administration
Knowledge about active directory
Basic knowledge on networks
Interest in IT and willingness to learn
Very good teamwork skills
Strong Communicativeness
Good organization of work
Oferujemy:
work in the international dynamic environment
private medical care
Interesting trainings and professional development programmes
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie problemów użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego, instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego i telefonicznego oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 800 - 9 400 zł brutto/mies.
1 dni
Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w Spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379