Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Technical Support Engineer
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 773178/110/AJW
Zadania:
- Rutynowy monitoring
- Generowanie tygodniowych raportów
- Techniczne wsparcie incydentów niewymagających kontaktu z klientem zewnętrznym
- Rozwiązywanie podstawowych problemów
- Tłumaczenie przed eskalacją zgłaszanych incydentów na język techniczny
- Zarządzanie kontami, update'ami
- Identyfikacja oprogramowania wymagającego uaktualnień i patchy
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (profil informatyczny)
- Zainteresowanie systemem Linux oraz urządzeniami sieciowymi
- Bardzo dobra znajomość MS Word, Power Point, Excel
- Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego - warunek konieczny
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w ambitnym i międzynarodowym środowisku
- Praca w oparciu o kontrakt
- Możliwość rozwoju zawodowego