Najnowsze oferty pracy

  • Administrator

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zadania: utrzymanie w ruchu i monitorowanie działania systemów, współpraca z helpdesk oraz zespołami wytwarzania oprogramowania, udział w procesie obsługi wniosków (np. o uprawnienia), zarządzanie konfiguracją, wdrażanie narzędzi oraz oprogramowania dedykowanego, przygotowywanie...
  • Administrator

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: wykonywanie podniesienia wersji systemu działającego na bazie Oracle za pomocą skryptów SQL przygotowanych przez producenta systemu, wykonywanie tworzenia lub kopii baz Oracle dla gotowych środowisk testowych i produkcyjnych, typowanie sytuacji nieoptymalnych i rozwiązywanie ich,...
  • Specjalista ds. Administrowania Systemami Informatycznymi

    Poczta Polska S.A.   Trójmiasto    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: monitorowanie dostępności i bezpieczeństwa aplikacji i usług IT, analiza i obsługa incydentów i problemów związanych z systemem, wsparcie administratorów systemów, sieci, baz danych i...
  • Administrator Systemów IT

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Utrzymywanie i monitorowanie systemów IT; Współpraca z zespołami helpdesk i programistami; Obsługa wniosków i zarządzanie konfiguracją; Wdrażanie oprogramowania oraz narzędzi; Przygotowywanie dokumentacji technicznej;
  • Specjalista ds. baz danych (Oracle)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Przeprowadzanie aktualizacji wersji systemu opartego na Oracle z wykorzystaniem skryptów SQL; Tworzenie i klonowanie środowisk bazodanowych (testowych i produkcyjnych) Identyfikacja i rozwiązywanie problemów wydajnościowych; Uzupełnianie dokumentacji technicznej na podstawie wykonanych prac;...
  • Specjalista ds. Utrzymania Aplikacji IT

    Klient portalu Praca.pl   Trójmiasto    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Nadzorowanie dostępności i bezpieczeństwa systemów IT oraz aplikacji biznesowych. Analizowanie i rozwiązywanie incydentów oraz problemów technicznych. Wsparcie administratorów systemów, baz danych, sieci oraz aplikacji. Utrzymanie i optymalizacja aplikacji, zapewnienie ich stabilności....
  • Specjalista ds. Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twoje zadania: Kompleksowe przygotowanie i nadzór nad wdrożeniami systemów kolejkowych. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania. Szkolenia użytkowników i wsparcie techniczne po wdrożeniu. Bieżąca obsługa serwisowa – wymiany sprzętu, aktualizacje systemów. Diagnostyka...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Specjalista ds. Systemu ERP

    PROMAG S.A. - rozwiązania intralogistyczne   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Jeśli posiadasz doświadczenie w administrowaniu lub wdrażaniu systemów ERP, lubisz podejmować wyzwania w zakresie usprawnień systemów IT, to oferta właśnie dla Ciebie! Do Twoich zadań należeć będzie rozwój systemu ERP – IFS Applications oraz bieżące wsparcie użytkowników....
  • Specjalista ds. Systemów Informatycznych (k/m)

    Emitel S.A.   Kraków, ul. Fabryczna 1    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: Utrzymanie i administrowanie systemami z rodziny LINUX (Redhat, Debian, Rocky Linux, Oracle Linux). Utrzymanie i administrowanie platformami wirtualizacyjnymi i platformą konteneryzacji (Vmware, HYPER-V, Docker). Tworzenie, utrzymanie i administrowanie zadaniami Ansible lub podobnymi....
Zobacz więcej ofert pracy

Technical Support Analyst

Thomson Reuters
Gdańsk
specjalista mid / senior
praca stacjonarna
991 dni temu
Technical Support Analyst
Gdańsk
ref. no: JREQ160637

We are looking to establish a new Technical Support Team based in Gdańsk that will focus on providing a quality application support service to customers of Thomson Reuters Elite.

Thomson Reuters Elite is the leading global provider of innovative business management solutions that enable law firms and professional services organizations to streamline operations, maximize efficiency, and increase visibility into all aspects of their businesses. Elite is focused on enabling firms of all sizes and locations to meet their true potential and provide the best service for their clients.

This team will be providing support across the following solution:

  • 3E (Enterprise Business Management solution) including Paperless Proforma (pre-bill distribution and mark-up solution) and 3E Templates (document automation solution)

The team will provide support to primarily EMEA customers.

These positions will operate on the following shift patterns (Monday to Friday) rotated monthly (Poland Times):

  • 10:00 to 18:00

  • 10:30 to 18:30

  • 11:00 to 19:00

About the Role

The Technical Support Analyst is the primary service contact assisting customers to effectively utilise Elite software to meet their firm’s business objectives. The role is to provide technical consultative Support for at least one Core application module/area in a non-call center but in a project base environment

Key Responsibilities

  • Pull service request tickets from phone queue and online customer portal. Intake and document concisely the challenge, expectations of resolution, steps to reproduce and necessary logs, attachments.

  • Use a case management system to correctly record all information regarding challenge.

  • Use remote access utilities and other resources to replicate customer challenge.

  • Leverage internal knowledgebase resources, peer knowledge and documentation for known solutions.

  • Isolate causes and take restorative actions while minimising disruption to the customer’s business operation.

  • Provide timely and effective status updates throughout the life of the service request until resolution.

  • Communicate and recommend complex business process, procedures and diverse information to resolve customer issues and potential future preventative actions.

  • Maintain appropriate Dashboard management which includes:  volume of active service requests  and  appropriate aging specifications of open service requests.

  • Provide high level of soft skills in communication with customers and internal peers.

  • Act with an appropriate sense of urgency and follow up to ensure issues are resolved to satisfaction and develop a rapport through successful personal interactions. 

  • Collaborate and Interact with team, department and interdepartmental peers to resolve customer issues effectively and timely.

  • Participate in team and escalation meetings and contribute suggestions and solutions to increase effectiveness.

  • Actively seek and apply knowledge gained from colleagues and other resources and proactively share knowledge with others.

  • Acquire and maintain expertise of Elite’s software product and application suites and operating platforms and how customers can utilize and/or adapt software to effectively manage their business both financially and operationally.

  • Complete training and continuing education as necessary.

  • Acquire new skills – Continue to gain technical knowledge of how Elites’ software products work in Cloud based and hybrid environments while becoming familiar with tools that allow for proactive monitoring of hosted environments.

  • Flexibility – Remain flexible to accommodate for an ever-changing landscape of Elite hosted software.

About You

  • Bachelor’s degree or equivalent experience

  • 2+ years technical and/or related customer Support service experience.

  • Knowledge in Microsoft SQL Server Administration being able to diagnose performance issues, Azure & Azure Monitoring would be beneficial, relational database concepts

  • Exceptional customer service soft skills with expertise in troubleshooting and solving complex problems

  • Excellent organisational, time management, written and verbal communication skills.

  • Ability to efficiently multitask dynamically and prioritise focus correctly

  • Prior knowledge/experience in legal finance sector, professional services or similar financial systems environment would be beneficial.

  • Elite software experience a significant plus

What's in it for you?

  • Casual and diverse office environment where colleagues come from over 30 countries

  • Competitive salary

  • Flexibility and home-office opportunities

  • Two additional days off for voluntary jobs

  • Wellbeing scheme including private healthcare, pension, Multisport card and more

  • High standards of ethics in the workplace

#LI-DA1

Do you want to be part of a team helping re-invent the way knowledge professionals work? How about a team that works every day to create a more transparent, just and inclusive future? At Thomson Reuters, we’ve been doing just that for almost 160 years. Our industry-leading products and services include highly specialized information-enabled software and tools for legal, tax, accounting and compliance professionals combined with the world’s most global news services – Reuters. We help these professionals do their jobs better, creating more time for them to focus on the things that matter most: advising, advocating, negotiating, governing and informing.

We are powered by the talents of 25,000 employees across more than 75 countries, where everyone has a chance to contribute and grow professionally in flexible work environments that celebrate diversity and inclusion. At a time when objectivity, accuracy, fairness and transparency are under attack, we consider it our duty to pursue them. Sound exciting? Join us and help shape the industries that move society forward.

Accessibility

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure we can do that, we seek talented, qualified employees in all our operations around the world regardless of race, color, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under applicable law. Thomson Reuters is proud to be an Equal Employment Opportunity/Affirmative Action Employer providing a drug-free workplace.

We also make reasonable accommodations for qualified individuals with disabilities and for sincerely held religious beliefs in accordance with applicable law.

Protect yourself from fraudulent job postings click here to know more.

More information about Thomson Reuters can be found on thomsonreuters.com.

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Administrator

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zadania: utrzymanie w ruchu i monitorowanie działania systemów, współpraca z helpdesk oraz zespołami wytwarzania oprogramowania, udział w procesie obsługi wniosków (np. o uprawnienia), zarządzanie konfiguracją, wdrażanie narzędzi oraz oprogramowania dedykowanego, przygotowywanie...
  • Administrator

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: wykonywanie podniesienia wersji systemu działającego na bazie Oracle za pomocą skryptów SQL przygotowanych przez producenta systemu, wykonywanie tworzenia lub kopii baz Oracle dla gotowych środowisk testowych i produkcyjnych, typowanie sytuacji nieoptymalnych i rozwiązywanie ich,...
  • Specjalista ds. Administrowania Systemami Informatycznymi

    Poczta Polska S.A.   Trójmiasto    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: monitorowanie dostępności i bezpieczeństwa aplikacji i usług IT, analiza i obsługa incydentów i problemów związanych z systemem, wsparcie administratorów systemów, sieci, baz danych i...
  • Administrator Systemów IT

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Utrzymywanie i monitorowanie systemów IT; Współpraca z zespołami helpdesk i programistami; Obsługa wniosków i zarządzanie konfiguracją; Wdrażanie oprogramowania oraz narzędzi; Przygotowywanie dokumentacji technicznej;
  • Specjalista ds. baz danych (Oracle)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Przeprowadzanie aktualizacji wersji systemu opartego na Oracle z wykorzystaniem skryptów SQL; Tworzenie i klonowanie środowisk bazodanowych (testowych i produkcyjnych) Identyfikacja i rozwiązywanie problemów wydajnościowych; Uzupełnianie dokumentacji technicznej na podstawie wykonanych prac;...
  • Specjalista ds. Utrzymania Aplikacji IT

    Klient portalu Praca.pl   Trójmiasto    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Nadzorowanie dostępności i bezpieczeństwa systemów IT oraz aplikacji biznesowych. Analizowanie i rozwiązywanie incydentów oraz problemów technicznych. Wsparcie administratorów systemów, baz danych, sieci oraz aplikacji. Utrzymanie i optymalizacja aplikacji, zapewnienie ich stabilności....
  • Specjalista ds. Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twoje zadania: Kompleksowe przygotowanie i nadzór nad wdrożeniami systemów kolejkowych. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania. Szkolenia użytkowników i wsparcie techniczne po wdrożeniu. Bieżąca obsługa serwisowa – wymiany sprzętu, aktualizacje systemów. Diagnostyka...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Specjalista ds. Systemu ERP

    PROMAG S.A. - rozwiązania intralogistyczne   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Jeśli posiadasz doświadczenie w administrowaniu lub wdrażaniu systemów ERP, lubisz podejmować wyzwania w zakresie usprawnień systemów IT, to oferta właśnie dla Ciebie! Do Twoich zadań należeć będzie rozwój systemu ERP – IFS Applications oraz bieżące wsparcie użytkowników....
  • Specjalista ds. Systemów Informatycznych (k/m)

    Emitel S.A.   Kraków, ul. Fabryczna 1    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: Utrzymanie i administrowanie systemami z rodziny LINUX (Redhat, Debian, Rocky Linux, Oracle Linux). Utrzymanie i administrowanie platformami wirtualizacyjnymi i platformą konteneryzacji (Vmware, HYPER-V, Docker). Tworzenie, utrzymanie i administrowanie zadaniami Ansible lub podobnymi....
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379