specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
13 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Join our Intelligent Automation & Data Lakehouse team within IT Services - Application Services, and be part of an international community across Denmark, Poland, and the UK! Our team is dedicated to safeguarding the stability and performance of applications within the Intelligent Automation and...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
HCL's global delivery center in Krakow was established in 2007. It works with several Fortune 500 firms, primarily offering multilingual global technical support. Today, we assist more than 65 customers in 25 different languages and are present in Krakow and Wroclaw.
HCL Technologies helps global enterprises reimagine their businesses for the digital age. Through innovative technology solutions built around Digital, IoT, Cloud, Automation, Cybersecurity, Analytics, Infrastructure Management and Engineering Services, amongst others, we solve complex business problems for our clients. We are a 'next-generation' technology firm, driven by a unique Mode 1-2-3 strategy that not only acts as our roadmap for the future, but also a powerful model for any enterprise looking to thrive in this age of disruption.
HCL operates out of 45 countries with over 149,000+ ideapreneurs from 140 nationalities and has consolidated revenues of USD 9.7 billion, for 12 Months ended 31st Dec 2019.
Technical Support Agent with Czech
Tasks:
As a Technical Support Agent with HCL Technologies, you will perform a support role for the Czech-speaking customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software installing/de-installing.
Your main aim will be to provide answers to the clients by identifying problems, researching answers, and guiding client through corrective steps.
Daily Activities:
Provide hardware/software/network problem diagnosis/resolution via telephone for customers’ end users
Route problems to internal support group
Coordinate and manage relationships with vendors and work closely with support staff to obtain technical knowledge
Administer and provide User Access in various systems
Use the Call Tracking System to document and manage problems, work requests and their respective resolutions and circumventions
Wymagania:
Soft Skills:
Excellent communication and conversation skills (both verbal and written)
Great customer handling skills and resourcefulness, vital for dealing with unforeseen situations
Ability to acquire new information quickly and the willingness to do so at all times
Willingness to embrace the 24/7 work environment
Technical Requirements:
Understanding of the IT environment and readiness to learn new processes and technologies
Good working knowledge of Windows OS, MS Office, Internet browsers, Antivirus and Firewall software, PC hardware
ITIL knowledge would be an asset
Language Requirements:
Czech – at least B2
English – at least B2
Oferujemy:
We offer:
Life insurance
Private healthcare
MultiSport Card
Clear career path in a growing multinational organization
At HCL, we don’t just accept the differences—we support it and celebrate it. We are committed to cultivating and preserving a culture of inclusion and connectedness. We are able to grow and learn better together with a diverse team of employees. As an equal opportunity employer, we stay true to our mission by ensuring that our place can be anyone’s place.
HCL Poland Sp. z o. o.
Kraków Business Park, ul. Krakowska 280, 32-080 Zabierzów, Poland
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
13 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Join our Intelligent Automation & Data Lakehouse team within IT Services - Application Services, and be part of an international community across Denmark, Poland, and the UK! Our team is dedicated to safeguarding the stability and performance of applications within the Intelligent Automation and...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...