Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik zespołu wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Nadzór nad zespołem technicznego wsparcia klienta w zakresie API i integracji systemowych; Prowadzenie eskalacji i koordynacja rozwiązywania złożonych zgłoszeń technicznych; Ścisła współpraca z zespołami inżynieryjnymi i produktowymi; Doskonalenie procesów obsługi technicznej i...
  • Technical Support (API) - Team Lead

    Foundever   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    We are looking for an experienced leader to manage and guide our technical support team in delivering scalable API solutions and troubleshooting complex issues. You will be responsible for overseeing escalations, leading a team of technical support engineers, and collaborating with engineering teams...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik Sprzedaży

    Inwemer Serwis sp.z.o.o.   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi technicznej obsługi nieruchomości; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji w szczególności z klientem o rozproszonej strukturze (sieć) w ramach ogólnopolskiej współpracy; Budowanie i realizacja strategii sprzedażowej w podległym regionie;...
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Łódź, Pabianicka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Kierownik ds. Operacyjnych – Logistyka Drogowa

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Wdrażanie i doskonalenie standardów operacyjnych w sieci transportowej, Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów i poprawy jakości usług, Analiza niezgodności i inicjowanie działań naprawczych, Dostosowanie zasobów do zmieniającego się natężenia transportu, Tworzenie i...
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży Ubezpieczeń

    Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zadania: budowanie własnego biznesu; sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego; poszukiwanie nowych konsultantów; chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu; zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu;
  • Kierownik ds. Zarządzania Siecią i Liniami

    Schenker sp z o.o.   Łódź, ul. Nowe Sady 11/13    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: wdrażanie i doskonalenie standardów pracy w ramach sieci połączeń drogowych, aktywne poszukiwanie obszarów do optymalizacji kosztowych, aktywne poszukiwanie obszarów do doskonalenia w wymiarze jakości, analiza przyczyn odchyleń od standardów oraz inicjowanie działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Kierownik zespołu Łódź
Technical Services Team Manager

Technical Services Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Łódź
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
1394 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Technical Services Team Manager
Miejsce pracy: Łódź

The role holder is responsible for managing a small team of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people, aspires to deliver impeccable service and controls costs.

 

 

Key Accountabilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement. (SLA)
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Domain Knowledge: ServiceNow knowledge and experience is an asset
Key Performance Indicators
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

The role holder is responsible for managing a small team of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people, aspires to deliver impeccable service and controls costs.

 

 

Key Accountabilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement. (SLA)
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Domain Knowledge: ServiceNow knowledge and experience is an asset
Key Performance Indicators
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Kierownik zespołu wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Nadzór nad zespołem technicznego wsparcia klienta w zakresie API i integracji systemowych; Prowadzenie eskalacji i koordynacja rozwiązywania złożonych zgłoszeń technicznych; Ścisła współpraca z zespołami inżynieryjnymi i produktowymi; Doskonalenie procesów obsługi technicznej i...
  • Technical Support (API) - Team Lead

    Foundever   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    We are looking for an experienced leader to manage and guide our technical support team in delivering scalable API solutions and troubleshooting complex issues. You will be responsible for overseeing escalations, leading a team of technical support engineers, and collaborating with engineering teams...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik Sprzedaży

    Inwemer Serwis sp.z.o.o.   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi technicznej obsługi nieruchomości; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji w szczególności z klientem o rozproszonej strukturze (sieć) w ramach ogólnopolskiej współpracy; Budowanie i realizacja strategii sprzedażowej w podległym regionie;...
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Łódź, Pabianicka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Kierownik ds. Operacyjnych – Logistyka Drogowa

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Wdrażanie i doskonalenie standardów operacyjnych w sieci transportowej, Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów i poprawy jakości usług, Analiza niezgodności i inicjowanie działań naprawczych, Dostosowanie zasobów do zmieniającego się natężenia transportu, Tworzenie i...
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży Ubezpieczeń

    Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zadania: budowanie własnego biznesu; sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego; poszukiwanie nowych konsultantów; chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu; zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu;
  • Kierownik ds. Zarządzania Siecią i Liniami

    Schenker sp z o.o.   Łódź, ul. Nowe Sady 11/13    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: wdrażanie i doskonalenie standardów pracy w ramach sieci połączeń drogowych, aktywne poszukiwanie obszarów do optymalizacji kosztowych, aktywne poszukiwanie obszarów do doskonalenia w wymiarze jakości, analiza przyczyn odchyleń od standardów oraz inicjowanie działań...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379