Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    10 godz.
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Zastępca Dyrektora Logistyki

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Stała współpraca i wsparcie Dyrekcji Logistyki w zakresie: zarządzania Biurem Logistyki; zarządzania zespołem rozproszonym Koordynatorów Magazynowych i Audytu Wewnętrznego; kontroli i nadzoru nad pracą Magazynów Handlowych; kontroli i nadzoru nad pracą Centrum...
  • SIOP Manager – Sales, Inventory & Operations Planning

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Zarządzanie procesem SIOP. Pełnienie wiodącej roli w procesie SIOP współpracując bezpośrednio z organizacją handlową oraz wszystkimi kierownikami zakładów i centrami dystrybucyjnymi, aby stworzyć skuteczny plan produkcji i zapasów w celu wsparcia wymagań określonych w SIOP;...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik Centrum Stomatologicznego

    Medicover Stomatologia   Katowice, ul. Graniczna 54    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie zespołem pracowników – lekarzy, asystentek, higienistek, recepcjonistek, techników radiologów; motywowanie i rozwój zespołu oraz rekrutacja; budowa pozytywnej kultury organizacyjnej; pełna odpowiedzialność za...
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży Ubezpieczeń

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zadania: budowanie własnego biznesu; sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego; poszukiwanie nowych konsultantów; chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu; zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu;
  • Dyrektor Agencji

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwój umiejętności produktowych i...
  • Kierownik / Kierowniczka Salonu Orange

    Orange Polska S.A.   Bytom    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange. Bieżące raportowanie wyników sprzedaży. Budowanie efektywnego zespołu. Wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb. Dbałość o wizerunek Orange Polska. Doświadczenie w sprzedaży;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Kierownik zespołu Katowice
Technical Services Team Manager

Technical Services Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Katowice
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
1167 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Technical Services Team Manager
Miejsce pracy: Katowice

The role holder is responsible for managing a small team of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people, aspires to deliver impeccable service and controls costs.

 

 

Key Accountabilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement. (SLA)
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Domain Knowledge: ServiceNow knowledge and experience is an asset
Key Performance Indicators
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

The role holder is responsible for managing a small team of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people, aspires to deliver impeccable service and controls costs.

 

 

Key Accountabilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement. (SLA)
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Domain Knowledge: ServiceNow knowledge and experience is an asset
Key Performance Indicators
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    10 godz.
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Zastępca Dyrektora Logistyki

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Stała współpraca i wsparcie Dyrekcji Logistyki w zakresie: zarządzania Biurem Logistyki; zarządzania zespołem rozproszonym Koordynatorów Magazynowych i Audytu Wewnętrznego; kontroli i nadzoru nad pracą Magazynów Handlowych; kontroli i nadzoru nad pracą Centrum...
  • SIOP Manager – Sales, Inventory & Operations Planning

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Zarządzanie procesem SIOP. Pełnienie wiodącej roli w procesie SIOP współpracując bezpośrednio z organizacją handlową oraz wszystkimi kierownikami zakładów i centrami dystrybucyjnymi, aby stworzyć skuteczny plan produkcji i zapasów w celu wsparcia wymagań określonych w SIOP;...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Katowice    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik Centrum Stomatologicznego

    Medicover Stomatologia   Katowice, ul. Graniczna 54    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie zespołem pracowników – lekarzy, asystentek, higienistek, recepcjonistek, techników radiologów; motywowanie i rozwój zespołu oraz rekrutacja; budowa pozytywnej kultury organizacyjnej; pełna odpowiedzialność za...
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży Ubezpieczeń

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zadania: budowanie własnego biznesu; sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego; poszukiwanie nowych konsultantów; chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu; zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu;
  • Dyrektor Agencji

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwój umiejętności produktowych i...
  • Kierownik / Kierowniczka Salonu Orange

    Orange Polska S.A.   Bytom    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange. Bieżące raportowanie wyników sprzedaży. Budowanie efektywnego zespołu. Wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb. Dbałość o wizerunek Orange Polska. Doświadczenie w sprzedaży;...