Jesteśmy prężnie rozwijająca się firmą branży energetycznej, w oparciu o nasze autorskie rozwiązania informatyczne budujemy i dostarczamy na rynek nowoczesne produkty dla wytwórców OZE oraz odbiorców zielonej energii. To co nas wyróżnia to Wirtualna Elektrownia Lerta. Wirtualna elektrownia to inteligentne oprogramowanie, które łączy wielu wytwórców, magazyny energii i konsumentów w jeden zoptymalizowany ekosystem, pozwalający w czasie rzeczywistym planować i dostosowywać produkcję energii oraz inteligentnie handlować na rynku energii przy jak najniższych kosztach operacyjnych. W skład wirtualnych elektrowni wchodzić mogą niemal wszystkie rodzaje dostępnych dziś technologii wytwarzania energii w tym energii słonecznej.
Cechą wspólną całego zespołu Lerta jest chęć nauki i doskonalenia się. Dzięki takiej filozofii cały czas bardzo szybko rośniemy i zdobywamy uznanie na rynku. Jeśli podoba Ci się praca w naszym rosnącym i ambitnym zespole zapraszamy do aplikowania.
- koordynację pracy zespołu projektowego oraz zespołu realizacji w zakresie prowadzonych inwestycji fotowoltaicznych,
- koordynowanie prac ekip montażowych,
- nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi (dostawcami, ekipami montażowymi, audytorami technicznymi),
- wsparcie zespołu w zakresie obsługi zgłoszeń reklamacyjnych,
- optymalizację kosztów i działań działu projektowo-wdrożeniowego,
- kosztorysowanie projektów instalacji, uwzględniając instalacje powyżej 50 kwp,
- wsparcie techniczne dla działu wdrożeń, handlowego oraz klientów,
- przygotowywanie raportów dla zarządu firmy,
- prowadzenie technicznych szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników.
- minimum dwa lata doświadczenia w wykonywaniu w/w obowiązków,
- doświadczenie w wykonywaniu projektów instalacji PV,
- bardzo dobra znajomość komponentów instalacji fotowoltaicznych,
- praktyczna znajomość programu PVSOL, SE Designer, EasySolar, MS Office,
- zdolność do pracy pod presją czasu, wielozadaniowość,
- zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- komunikatywność i samodzielność,
- gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych, prawo jazdy kat. B.
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- forma zatrudnienia: kontakt B2B
- narzędzia do pracy: telefon/ laptop,
- pakiet medyczny,
- niekorporacyjną atmosferę pracy.
Etap 1
Selekcja aplikacji i kontakt telefoniczny z rekruterem.
Sprawdzimy Twoją aplikację w celu ustalenia czy jest zgodna z naszymi potrzebami rekrutacyjnymi. Jeśli Twoja aplikacja spełni nasze kluczowe wymagania rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie w jak najkrótszym czasie, aby doprecyzować informacje zawarte w CV.
Etap 2
Spotkanie z rekruterem.
W przypadku, gdy pozytywnie przeszedłeś/aś poprzedni etap od razu zaprosimy Cię na spotkanie online. Ważne jest dla nas to, abyśmy się wzajemnie poznali, opowiemy Ci o naszej firmie i przedstawimy warunki współpracy. Na tym etapie zapytamy Cię o szczegóły dotyczące Twojego doświadczenia zawodowego oraz odpowiemy na Twoje pytania.
Etap 3
Spotkanie z Managerem działu.
W przypadku, gdy pozytywnie przeszedłeś/aś poprzedni etap w terminie do 5 dni roboczych zaprosimy Cię na spotkanie z Managerem, odbędzie się ono w siedzibie naszej firmy w Poznaniu lub online. Ważne jest dla nas to, abyś mógł dobrze poznać przełożonego, z którym będziesz współpracował oraz dopytać o szczegóły dotyczące pracy na tym stanowisku.
Etap 4
Decyzja.
To już ostatni etap - otrzymasz od nas informację zwrotną o wyniku rekrutacji.
Trzymamy kciuki!