Dla naszego Klienta, jednej z największych spółek IT w Warszawie, dostarczającej usługi konsultingowe, wdrożeniowe, integracji i zarządzania środowiskami IT,
poszukujemy osoby na stanowisko:
Technical Key Account Manager (Sektor bankowy)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Współpraca z kluczowymi klientami z sektora bankowego
- Analiza potrzeb klienta i przygotowywanie odpowiednich rozwiązań (we współpracy z zespołem technicznym)
- Sprzedaż rozwiązań i usług IT dedykowanych dla klientów z sektora bankowego (obszar systemów biznesowych, bankowości elektronicznej, centralnych systemów bankowych, Contact Center itp.)
- Realizacja planów sprzedaży
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość rynku rozwiązań IT dla bankowości
- Doświadczenie w projektach IT realizowanych dla banków w roli konsultanta wdrożeniowego, analityka lub pokrewnej
- Umiejętność dostrzegania i zrozumienia potrzeb klienta w obszarze rozwoju/optymalizacji IT
- Bardzo dobre zrozumienie kwestii technicznych projektów informatycznych
- Umiejętność pracy na styku IT i Biznesu
- Umiejętność doboru odpowiednich rozwiązań technicznych (przy wsparciu merytorycznym zespołu technicznego) oraz ich prezentacji przed klientem
- Umiejętność budowy długofalowych relacji biznesowych
- Wysokie umiejętności analityczne
- Wysoka komunikatywność
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub ekonomicznym,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Umowa o pracę lub umowa firma-firma
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet socjalny oferowany po zakończeniu okresu próbnego