Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Specjalista IT

    Faurecia Gorzów S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy. Zapewnienie ciągłości działania i optymalnej wydajności systemów sieciowych. Utrzymanie systemów na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projektów,...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik help desk Kraków
Technical Helpdesk Specialist with German

Technical Helpdesk Specialist with German

Xerox
Kraków
praca stacjonarna
3498 dni temu

Od ponad pół wieku Xerox jest liderem w zakresie technik i usług przeznaczonych do obsługi dokumentów. Aktywnie korzystamy z tego dziedzictwa innowacji. Dzięki przejęciu Affiliated Computer Services (ACS) jesteśmy teraz światowym liderem w dziedzinie procesów biznesowych i zarządzania dokumentami oraz oferujemy szeroki wachlarz globalnych usług, od centrów obsługi klienta po zarządzanie świadczeniami pracowniczymi. Nowy Xerox jest zaangażowany w innowacje, usługi i umożliwianie klientom skupienia się na najważniejszej kwestii- na prawdziwym biznesie.

Centrum Xerox w Łodzi świadczy usługi na najwyższym poziomie z zakresu finansów, księgowości oraz obsługi klienta. W Krakowie którym świadczymy usługi z obszaru finansowo-księgowego, HR oraz IT.


Technical Helpdesk Specialist with German

Miejsce pracy: Kraków

Technical Helpdesk Associate with German and English

Place of work: Kraków, Opolska

Do you dream about an interesting and rewarding job in an international company? Are you self-confident and open for new challenges? Feel free to take the opportunity to work with Xerox.

Xerox is looking for candidates to join a project based in our Krakow office. If you would like to start a career in Technical Helpdesk area and make advantage of using foreign languages - feel free to apply!

Responsibilities:

Troubleshoots hardware, software, and network operating problems and involves technical resources to ensure resolution.

Applies understanding and knowledge of information systems products and services to assist users.

Identifies, investigates and researches user questions and problems as well as isolating and resolving information systems problems.

Coordinates referrals to appropriate technical, professional, or service personnel.

Receives and prioritizes issues and forwards using appropriate escalation procedures.

Provides functional or task leadership

Coordinates special projects and system upgrades

Briefs customers and/or management on the status of resolution efforts

 Serves as a technical advisor to users with complex systems issues by resolving or conferring with technical personnel

Recommends system or process improvements, including procedures, training, and enhanced documentation

Full time, permanent contract

Package of benefits, including lunch vouchers

Professional training plan

Work in an international environment for multinational corporation

Very convenient location of work ( Opolska Street, Vinci building)


Working on shifts, Monday - Friday

If you meet the requirements of this position and want to work for a world-class company please send your CV.


1+ years of progressive experience in the desktop environment  would be an asset

Good knowledge of English

Fluent German

Advanced knowledge and understanding of Windows desktop operating systems.

Intermediate knowledge of the Windows Server Operating System and the ability to perform domain related administrative tasks.

Intermediate knowledge and understanding of LAN environments

Intermediate knowledge of LAN based E-mail systems (e.g., Outlook, MS Exchange).

Advanced ability to perform complex troubleshooting and analysis of PC hardware, PC operating systems and office automation software

Intermediate ability to perform complex troubleshooting and analysis of network system devices and PC network hardware and client software.

Creativity and advanced problem solving skills that lead to effective solutions to complex and varied problems.

 A demonstrated ability to encourage and model positive cross-team partnerships.

Xerox Business Services, LLC is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, creed, religion, ancestry, national origin, age, gender identity, sex, marital status, sexual orientation, physical or mental disability, use of a guide dog or service animal, military/veteran status, citizenship status, basis of genetic information, or any other group protected by Federal or State law or local ordinance. People with disabilities who need a reasonable accommodation to apply or compete for employment with Xerox Business Services, LLC may request such accommodation(s) by calling 1-866-419-2226 or by sending an e-mail to accommodations@xerox.com.
 

Podobne oferty

  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Specjalista IT

    Faurecia Gorzów S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy. Zapewnienie ciągłości działania i optymalnej wydajności systemów sieciowych. Utrzymanie systemów na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projektów,...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...