Od ponad pół wieku Xerox jest liderem w zakresie technik i usług przeznaczonych do obsługi dokumentów. Aktywnie korzystamy z tego dziedzictwa innowacji. Dzięki przejęciu Affiliated Computer Services (ACS) jesteśmy teraz światowym liderem w dziedzinie procesów biznesowych i zarządzania dokumentami oraz oferujemy szeroki wachlarz globalnych usług, od centrów obsługi klienta po zarządzanie świadczeniami pracowniczymi. Nowy Xerox jest zaangażowany w innowacje, usługi i umożliwianie klientom skupienia się na najważniejszej kwestii- na prawdziwym biznesie.
Centrum Xerox w Łodzi świadczy usługi na najwyższym poziomie z zakresu finansów, księgowości oraz obsługi klienta. W Krakowie którym świadczymy usługi z obszaru finansowo-księgowego, HR oraz IT.
Technical Helpdesk Associate with German and English Identifies, investigates and researches user questions and problems as well as isolating and resolving information systems problems. Receives and prioritizes issues and forwards using appropriate escalation procedures. Serves as a technical advisor to users with complex systems issues by resolving or conferring with technical personnel Full time, permanent contract
|
Intermediate knowledge of LAN based E-mail systems (e.g., Outlook, MS Exchange). Intermediate ability to perform complex troubleshooting and analysis of network system devices and PC network hardware and client software. |