Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
Technical Helpdesk Associate with Russian and English
Technical Helpdesk Associate with Russian and English
Xerox
Kraków
praca stacjonarna
3545 dni temu
Xerox Corporation is a $22 billionleading global enterprise for business process and document management. Throughits broad portfolio of technology and services, Xerox provides the essentialback-office support that clears the way for clients to focus on what they dobest: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox providesleading-edge document technology, services, software and genuine Xerox suppliesfor graphic communication and office printing environments of any size. Xeroxalso offers extensive business process outsourcing and IT outsourcing services,including data processing, HR benefits management, finance support, andcustomer relationship management services for commercial and governmentorganizations worldwide.
Technical Helpdesk Associate with Russian and English
Miejsce pracy: Kraków
This is a great opportunity for both fresh graduates, part-time students or professionals who would like to join Xerox and start or continue their careers in a service desk environment. We will provide you with relevant trainings, up to date tools and support from the Managers. Join the world's leading enterprise for business process and document management today!
Responsibilities
To provide 1st linetechnical support; answering support queries via phone, email, web and Chat.
Support must be provided in Russian and English
To maintain a highdegree of customer service for all support queries and adhere to all servicemanagement principles.
To take ownership ofuser problems while following procedure and be proactive when support theclient even in a crisis situation.
Support users in the useof Computer equipment by providing necessary training and advice.
To allocate more complexcalls to the relevant 2nd level Support members.
We offer
Very attractive salary and additional benefits
Full time, permanent contract
Very good training package, not only at thebeginning but also during the whole duration of employment
Friendly, professional and international environment
Great opportunity to grow inside the company
Requirements
Relevant experience would be an advantage but is not a must as we will provide training
Very good knowledge of Russian
Good English
Must be willing to work in a team
Strong problem solving abilities andassertiveness
Motivation to learn and work in a servicedesk environment
Willingness to work on shifts: 3am-7pm and during bank holidays
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...