Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Specjalista ds. relacji z klientem B2B

    Klient portalu Praca.pl   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    rozwijanie kontaktów z profesjonalnymi twórcami wizualnymi, prowadzenie spersonalizowanych działań sprzedażowych, udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach promocyjnych, dbanie o pozytywne doświadczenia klienta na każdym etapie współpracy, ścisła współpraca z działami...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Młodszy opiekun klienta z językiem francuskim

    MPP Sp. z o.o.   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Pracując z nami, będziesz: nawiązywać kontakty z nowymi profesjonalnymi fotografami, budując trwałe relacje biznesowe, aby lepiej rozumieć ich oczekiwania, angażować się w projekty sprzedażowe, dostosowując ofertę do indywidualnych stylów i wizji fotografów, aby proponować...
  • Customer Service Advisor with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting...
  • Customer technical support specialist with Czech

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process...
  • Customer Advisor with Spanish

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   6 650 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Training starts on the 12th of May; Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid model 50%. Be the 1st point of...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego; Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Technical Customer Service (German Language)

Experis Gdańsk
podkarpackie, Gdynia
praca stacjonarna
4073 dni temu

Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Technical Customer Service (German Language)
Miejsce pracy: Gdynia
Nr Ref.: 775415/113/DWI

Zadania:
  • Offers expert advice and help to clients over various channels (phone, email, chat), relating to the use of Client applications;
  • Manages resolution processes and assumes ownership of technical queries;
  • Ensures that customers are always kept up to date about the status of their query by providing effective andaccurate follow-up;
  • Continuously enhances personal and business competencies, such as product and technical knowledge;
  • Builds an extensive network throughout the company to facilitate quick and efficient resolution;
  • Manages the customer relationship through theuse of Siebel and Salesforce CRM.
Wymagania:
  • Professional experience in a Customer Service or Information Technology Support role;
  • Very good oral & written communication skills in both English and German language;
  • Good IT skills and knowledge of Windows applications, including Excel and Word;
  • Experience in hardware, software,and network troubleshooting, or equivalent training and/or education are necessary;
  • Aptitude for quick learning;
  • Logical approach to problem solving and analytical thinking;
  • Excellent service skills including active listening alongside focusing, and fully understanding our customer'sneeds;
  • Ability to work under pressure;
  • Proven team player, excellent communication and interpersonal skills;
  • Self motivated, proactive and driver;
  • Good time management and organizational skills in order to prioritize workload and demands;
  • Demonstrates urgency, energy and enthusiasm;
Oferujemy:
  • Interestingand challenging job in a professional and multinational environment;
  • Attractive salary + social package;
  • Excellent work atmosphere;
  • Stableemployment.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Specjalista ds. relacji z klientem B2B

    Klient portalu Praca.pl   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    rozwijanie kontaktów z profesjonalnymi twórcami wizualnymi, prowadzenie spersonalizowanych działań sprzedażowych, udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach promocyjnych, dbanie o pozytywne doświadczenia klienta na każdym etapie współpracy, ścisła współpraca z działami...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Młodszy opiekun klienta z językiem francuskim

    MPP Sp. z o.o.   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Pracując z nami, będziesz: nawiązywać kontakty z nowymi profesjonalnymi fotografami, budując trwałe relacje biznesowe, aby lepiej rozumieć ich oczekiwania, angażować się w projekty sprzedażowe, dostosowując ofertę do indywidualnych stylów i wizji fotografów, aby proponować...
  • Customer Service Advisor with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting...
  • Customer technical support specialist with Czech

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process...
  • Customer Advisor with Spanish

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   6 650 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Training starts on the 12th of May; Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid model 50%. Be the 1st point of...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego; Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379