Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Team Manager z j. angielskim
Miejsce pracy: Lublin, praca z biura
Do twoich zadań należeć będzie:
- Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta.
- Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI.
- Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w zespole.
- Wynagradzanie członków zespołów, którzy uzyskują najwyższe wyniki.
- Udział w nadzorowaniu procesu wdrażania nowych pracowników.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Płynnie posługujesz się językiem angielskim (B2).
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać.
- Potrafisz zarządzać zespołem, dawać feedback, nadzorować procesy i postępy.
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook).
- Posiadasz logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i wdrażania planów mających na celu poprawę wyników.
- Masz minimum 12 miesięcy doświadczenia w Customer Service, mile widziane jest doświadczenie jako Product Specialist, trener lub mentor.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.