Dołącz do dynamicznego zespołu Foundever na stanowisku Team Manager z biegłym językiem angielskim lub niemieckim!
Foundever, lider w obszarze outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego i zarządzania talentami, poszukuje doświadczonego Specjalisty na stanowisko Team Manager. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołami, doskonale radzisz sobie w obszarze obsługi klienta, a także jesteś liderem gotowym na wyzwania, ta praca jest dla Ciebie!
Główne Obowiązki na Stanowisku:
- Kierowanie zespołem w realizacji celów biznesowych, zapewniając osiągnięcie kluczowych celów finansowych, operacyjnych i jakościowych.
- Bezpośredni udział w rekrutacji, selekcji oraz ciągłym rozwoju umiejętności dla wszystkich agentów w zespole, dbając o przyciągnięcie i zatrzymanie najlepszych talentów.
- Stosowanie procesu ciągłego przeglądu i aktywnego zarządzania absencją i rotacją dla wszystkich agentów w zespole, zapewniając przeprowadzenie return to work oraz exit interviews.
- Ciągłe monitorowanie wydajności pracy wszystkich agentów względem ustalonych KPI, zapewniając profesjonalne obsługiwanie połączeń i podejmowanie odpowiednich działań korygujących.
- Przeprowadzanie kwartalnych przeglądów wydajności i spotkań miesięcznych/tygodniowych z każdym agentem, zapewniając ciągłe przeglądanie celów w kontekście biznesowych KPI.
- Zapewnienie uznania i nagradzania agentów za wybitne osiągnięcia zgodnie z misją i wartościami firmy.
- Zapewnienie jasnych wytycznych i wskazówek, aby zapewnić stałe osiąganie kluczowych celów wydajności.
- Pomiar, raportowanie i komunikacja osiągnięcia celów i planów dla przydzielonego zespołu.
- Kreowanie kultury otwartej i szczerej dwustronnej komunikacji, zachęcając do opinii i dzielenia się pomysłami oraz najlepszymi praktykami.
- Motywowanie zespołu do osiągania ogólnie założonych celów oraz dążenie do integracji pracowników i budowaniu pozytywnych wrażeń.
- Coaching, rozwijanie i motywowanie agentów, zapewniając umiejętności i wiedzę do wykonywania pracy, oraz możliwości rozwijania umiejętności i rozwoju kariery.
- Ciągłe monitorowanie połączeń agentów zgodnie z GOS, zarówno poprzez monitoring na miejscu pracy, jak i zdalnie.
- Podjęcie odpowiednich działań w celu poprawy wyników badań satysfakcji klienta.
Kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe lub doświadczenie zawodowe w obszarze BPO.
- Minimum 12 miesięcy doświadczenia w obszarze obsługi klienta, preferowana rola Mentor/Senior Agent lub inne stanowisko w obszarze back office.
- Doskonała znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Umiejętności Osobiste:
- Doskonałe (C1) umiejętności komunikacji werbalnej/pisemnej w języku angielskim lub niemieckim.
- Umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej, coaching (charakter przywódcy).
- Doskonałe umiejętności telefoniczne, komputerowe, werbalne i pisemne.
- Dobre umiejętności numeryczne i logicznego myślenia.
- Skuteczne zarządzanie czasem.
- Łatwość w rozwiązywaniu problemów.
- Umiejętności zarządzania wydajnością.
- Dobra komunikacja z klientem zewnętrznym.
- Silne umiejętności komunikacyjne werbalne i pisemne.
- Proaktywne podejście do budowania zaufania i profesjonalnej relacji z pracownikami i członkami zespołu.
- Dostępność do pracy w elastycznym grafiku, w tym wieczorami, weekendami i świętami.
- Zdolność do organizacji, priorytetyzacji i wielozadaniowości.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę.
- Praca w naszym nowym biurze w Warszawie lub Gdańsku.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);.
- Pracę z nowoczesnego biura.
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja.
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia.
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.