Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynowanie pracy zespołów IT: Helpdesk, Infrastruktura i Sieci, Bezpieczeństwo IT, Współpraca z dostawcami IT, partnerami oraz użytkownikami biznesowymi, Monitorowanie infrastruktury IT i sieci, nadzór nad wydajnością i dostępnością, Wsparcie w obszarze bezpieczeństwa IT, Prowadzenie...
  • Koordynator IT

    Teleskop   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Czym się będziesz zajmować: Koordynacją pracy zespołów IT (Helpdesk, Infrastruktura i Sieci, Bezpieczeństwo IT) Współpracą z dostawcami, partnerami IT oraz użytkownikami biznesowymi; Monitorowaniem infrastruktury IT i sieci, w tym nadzorem nad dostępnością i wydajnością...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik Help Desk Gdańsk
Team Manager - Technical Support

Team Manager - Technical Support

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Gdańsk
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
911 dni temu
We are looking for talented people for the role of
Team Manager - Technical Support
Gdańsk
Summary

We are looking for a Team Manager with a strong understanding of Operations with experience of team and client management. This person will be responsible for managing a team on individual
comprise on Agents, QA’s, Trainer’s and Team Leads. Team Manager will play a lead role in providing operational support to program by doing lesioning with stakeholders from client slide and internal cross functional team.
As a Team Manager you will be responsible for keeping quality of work intact while implementing
strategies to meet and improve service levels and efficiency of the team.


Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM

Responsibilities
  • Business Acumen – Understand direct and inverse relationship between key business metrics and can interpret metrics and financial data
  • Stakeholder Management – Establishes productive working relationships with immediate working team, client through senior leadership
  • Program Management – Able to meet scope of program, manage daily operations/ workstreams and meet agreed timelines
  • Process Improvement - Identify areas of opportunities in services and contribute to the development of scalable systems, tools, and processes to support growth vectors
  • Forecasting - Possess strong general management capabilities. E.g., ability to report on key member and customer trends and inquiries, develop recommendations to support operational efficiency, and business and quarterly review and plans
  • Hiring & Staffing - Coordinate with local TAG team for recruitment of resources for any new ramp up or backfill requirement. Plan staffing of resources to ensure no impact of Operational metrics and forecast requirement based on historical trend
You have
  • Minimum 6 years of work experience, with at least 4 years in leading a team of TLs & agents in Operations for a leading organization (BPO/ Customer Service background)
  • Bachelor/ Graduate degree or equivalent experience. MBA in Operation will be added advantage
  • A self-starter behavior, ability to exercise judgement and resolve difficult problems
  • Ability to solve diverse challenges and balance analytical critical thinking with quick decision-making
  • High standards for your performance and your team’s performance
  • Outstanding communication (English – Verbal & Written) and organizational change skills.
  • Experience building and leading across multiple cultures in a highly dynamic environment and cross functional organization
  • Outstanding ability to work effectively with senior leaders across multiple functions and regions
  • Concepts of sig sigma or similar quality management standards will be an added advantage
We offer
  • Attractive salary and stable job offer- employment contract
  • Medical care with dentist for you and your family
  • Cafeteria benefits & multisport card
  • Recognition program
  • Opportunities to grow internal promotions in Poland & abroad!
  • Opportunities to develop co-financed training programs, free training platforms: UDEMY, Busuu
  • Opportunity to make a difference: volunteering programs
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Koordynator Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynowanie pracy zespołów IT: Helpdesk, Infrastruktura i Sieci, Bezpieczeństwo IT, Współpraca z dostawcami IT, partnerami oraz użytkownikami biznesowymi, Monitorowanie infrastruktury IT i sieci, nadzór nad wydajnością i dostępnością, Wsparcie w obszarze bezpieczeństwa IT, Prowadzenie...
  • Koordynator IT

    Teleskop   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Czym się będziesz zajmować: Koordynacją pracy zespołów IT (Helpdesk, Infrastruktura i Sieci, Bezpieczeństwo IT) Współpracą z dostawcami, partnerami IT oraz użytkownikami biznesowymi; Monitorowaniem infrastruktury IT i sieci, w tym nadzorem nad dostępnością i wydajnością...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379