W związku z nowym projektem prowadzonym dla naszego Klienta - międzynarodowego lidera w branży tytoniowej, poszukujemy ambitnej i komunikatywnej osoby na stanowisko:
Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu.
Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz wyzwania, a także dbasz o realizację celów zarówno sprzedażowych jak i jakościowych, potrafisz zarządzać czasem pracy swoim, a także innych, chcesz zdobyć doświadczenie i szukasz możliwości rozwoju, zaaplikuj do nas.
- Realizacja wyznaczonych celów zespołowych i indywidulanych pod kątem ilościowym oraz jakościowym.
- Zarządzanie pracą zespołu Ambasadorów w kanale Retail.
- Tworzenie grafiku/harmonogramu pracy.
- Zapewnienie wsparcia merytorycznego.
- Inwentaryzacja oraz bieżące monitorowanie stanów magazynowych
- Raportowanie danych i analizowanie wyników.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi.
- Wykształcenie min. średnie, preferowany status studenta.
- Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek), 160h w miesiącu, praca w tygodniu w puntach Retail.
- Świetne umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji.
- Skuteczność prezentowania informacji.
- Sprawność adaptacji w dynamicznym środowisku pracy, otwartość na zmiany i nowe pomysły.
- Dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu Office.
- Czynne prawo jazdy kat. B, w celu regularnego odwiedzania klientów i spotkań z zespołem.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz znajomość branży FMCG, będzie dodatkowym atutem.
- Pracę dla Klienta w oparciu o umowę zlecenie z Modus Sp. z o.o. Sp.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia: podstawa za miesiąc plus system bonusowy oparty o realizację wyznaczonych miesięcznych celów sprzedażowych oraz jakościowych.
- Profesjonalne szkolenia w okresie wdrożenia.
- Pracę w młodym, kreatywnym zespole.
- Pracę z rozpoznawalnymi markami w Polsce i na świecie.
- Udział w eventach i akcjach specjalnych.
- Narzędzia niezbędne do pracy – samochód służbowy z możliwością korzystania również w czasie prywatnym, telefon, iPad i inne niezbędne.
- Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych oferowanych przez Modus Sp. z o.o. Sp. Kom. jak karta Multisport, opieka w LuxMed, ubezpieczenia grupowe.
- Możliwość uczestnictwa w projekcie długofalowym.
- Dla najlepszych możliwość rozwoju w strukturach Klienta.
Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj za pomocą przycisku aplikacyjnego.
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.